(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAŞMAYALIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAŞMAYALIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Müslümanlar; Allah'ın(CC) hak din İslam demesine rağmen Yahudi ve Hıristiyanların da cennete gideceğini söyleyerek Dinler Arası Diyalog safsatasını çıkaranlardan uzak durması, inançlarının tahrif edilmesini engellemesi gerekir. Her iman sahibi bunu kendisi için yapar. Çünkü Kuranı Kerim ayetle sabittir ki Allah tarafından korunmaktadır. Onu biz indirdik koruyucusu da biziz, diyor cenabı Allah. Bu bakımdan kişiler için önemli olan kendi imanını korumayı bilmektir. Zaten hiç kimse bir başkasının günahını çekecek de değildir.
Bende kullanımıyordum fakat kullandım. GALİBA YEŞİL işaretlenirse memnuniyeti yorumu beğendiğini, kırmızıyı işretlediğinde galiba yoru mu beğenmediğini ve hemde puan verildiği thaminen böyle değerlindiriyorum. Selamlar saygılar.
Düşmeyelim Cemal hocam yanlışlara Allah yardım etsin Müslüman Türk milletine yüreğinesağlık tebrikler hocam birlik ve beraberlik türküsünü birlikte söylemeliyiz milletçe
İttifaklar kuruluyor, Kim kiminle soruluyor, Bir oyun mu örülüyor? .......Yanlışlara düşmeyelim, .......Hak çizgiden şaşmayalım. üstadım bu güzel dizelerinizi kutlarım yüreğiniz daim olsun selam ve saygılar...