(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİYASET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİYASET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli arkadaşım, ben bir garip yolcu olarak sayfanıza hattım olmayarak ziyaret etmiş bulunmaktayım, siyaset deyince ilk akla gelen ülkemizde ki siyasiler gelir işte yalan dolan oh siyasetçi değil mi efendim atıyor , siyasetçilerimizde bir hırs var eğer bir iktidar her şey gülüp gülistanlık varsa bu ülkemizde beş sente muhtaç, diyen zamanlarda yaşadık o günleri.Bu gün ise imefenden alacağımız var daha bundan güzel bir günümüz olabilir mi , muhalefet olan kişiler bunu çekemiyorlar ve her türlü münafıklık le ortamı gerenlere yazıklar olsun diyorum ve şunu diyorum, siyasetçilere;SİYASET ÖYLE BİR FİİLDİR Kİ ,İNSANLAR ONUNLA KURTULUŞA ERERLER; AMA SİYASET ÖYLE BİR FİLDİR Kİ DİNE UYGUN OLANIDIR , İŞTE SİYASET BUDUR AZİZİM SİYASET ŞİİRİNİZİ KUTLAYARAK GÜZEL BİR DERS VEREREK İNŞ. DUYAN OLUR KULAK VERİRLER, YÜREĞİNE SAĞLIK ÖMRÜNE BEREKET KUTLUYORUM YÜREĞİNİZİ...KUL ERVAHI..
karay ak ak'a kara denilmez yuce islamda hic haram yenilmez it'in seviyesinede inilmez yalan dolan ile olmaz siyaset
ali baba cikti haramileri cok ileri gitti hem cok ileri fare talan etti bakin kiler'i yalan dolan ile olmaz siyaset
ayakkabi kutusunda dolarla bakin gorun nerde bagli yularlar bunlar servet'ine servet ularlar yalan dolan ile olmaz siyaset
her bir sey ortada bak acik ayan bunlar hepsi hirsiz bak bay ve bayan her turlu piusligi bunlardir yayan yalan dolan ile olmaz siyaset
muslumanim deyip seytan kicina yapistiniz dedik bizde kacina bunlar dadandilar davar kecine yalan dolan ile siyaset olmaz
iman herde ulan sizlerde hani fazla soyletmeyi lan beni beni nihat der gectiniz seytan;i cin'i yalan dolan iule siyaset olamazzzzzz dedim gardasim biraz usun oldu amma iste ilham geldi kendimi anca frenledim harikaqsin gardasim yuregin var olsun nihat yurt kanada alem gurban sanada
Nihat YURT tarafından 3/4/2014 1:35:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Var olun! Çok güzeldi. Yalan dolan ile, şantaj montaj ile, tencere tava ile; darbe, kriz, kaos çığırtkanlığı ile milleti gererek siyaset olmamalı. Millete umut, birlik ve beraberlik, hizmet, mutlu yarınlar vaad eden cümleler kurulmalı. Size katılıyorum. Akşamları işten sonra gelecekte Türkiye'nin süper güç olacağını vaad eden cümleleri seviyorum. Yerli yapım uzay mekiği haberini izlediğim akşam bütün yorgunluğumu nasıl unuttuğumu tarif edemem. Bana gelişen Türkiye, Osmanlı azametini hatırlatıyor. Bundan çok memnun oluyorum.
İnsan toplumun hangi kademesinde olursa olsun, kendi çıkarlarını ön plana almamalı.Özellikle de insan söz konusuysa.Vicdan, merhamet, dürüstlük her şeyden ötedir.Dünyanın ihtişamlı haline ne çok aldanıyorlar, hep böyle yaşayacaklar sanıyorlar. Hiç kimse yaşattıklarını yaşamadan ölmez oysa ki. Bu dünya kimseye kalmamış.Er geç yeptıklarının karşılığını alacaklardır vicdan muhasebesinden uzakta yaşayanlar. Tebrik ediyorum kaleminizi değerli şair.Çok anlamlı ve güzel bir şiirdi.Saygılarımla.
Aslında yaşam başlı başına bir siyasettir. Seyis kelimesinden gelir bu kelime. Sorumluluk, almak, yönetmek ve bunun için kurallar koymak, yollar takip etmektir. Ama nedense politika da denilen bu siyaset kirletildi tarih boyunca. ehil olmayan bu makama layık-ı vech ile hizmet etmeyen kişilece. ne yazık ki. Ve siz de usta kaleminizle pencerelr açıp, bakış açıları koymuşsunuz dizelerinize . Tebrik ediyorum, daim olsun kalemizi ve yürek sesiniz.
Bu necip millet gaflet, dalalet ve hıyaneti asla hak etmemektedir. Sen ben yok, biz varız. Birlik ve beraberlik içinde tüm değerlerimize mutlak sahip çıkalım, der ve çok anlamlı paylaşımınız için yürekten tebrik, teşekkür ve selamlarımı sunarım, kardeşim.
ÜSTADIM; GÖNÜL EVİNİZİN DUYARLI SESİ BEYAZ SAYFAYA HARİKA AKMIŞ. BİZ YAZIYORUZ DA ONLAR DUYMUYORLAR Kİ. ONLAR YİNE DE BİLDİKLERİNİ OKUYORLAR. SANIRIM DÜNYANIN EN PİS, EN ALÇAK, EN REZİL SİYASETİ BİZDE. BU KADARINA DA PES DOĞRUSU. BU KADAR DA OLMAZ. HER GÜN BİR ŞEYLER HORTLATIYORLAR ASILI ASILSIZ. HER NEYSE DE BU SİYASETİN BİR DÜZENE GİRMESİ LAZIM. BİZİM VEKİL SEÇTİKLERİMİZ ORADA OLMADIK ŞEYLERİ YAPIYOR. ADETA BİRBİRLERİNİ YİYİYORLAR. HİÇ OTURUP TA ŞÖYLE GÜZEL GÜZEL KONUŞTUKLARINI, DERTLERİNİ DİLE GETİRDİKLERİNİ GÖRMEDİK VE BÖYLE GİDERSE DE GÖRMEYECEĞİZ.OLMAZ OLSUN BÖYLE SİYASET, OLMAZ OLSUN. İNSANI ÇİLEDEN ÇIKARIYORLAR HABER DİNLERKEN. ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN, ONLARI DA ISLAH ETSİN DİYEREK SAYGILARIMI SUNUYORUM ÜSTADIM.
Önce bir millet olmayı başara bilsek gardaşım..Olmayacak zşllet velakin,görmezsin ki MİLLİYETÇİLİK adı altında IRKÇILIK yapılıyor..Birileride birilerinin kölesi olmuş,okyanus ötesi uşakları söylemek istediğim o kadar çokki,sen beni anlayanlardan ve iyi tanıyanlardansın..MEVLAM BU ZİLLETİ BİZE YAŞATMAYACAK DE o şerefsizler istediği kadar kudursunda dursunlar 30 MART YİNE MİLAD OLACAK
Görmedik siyasetten örümüzce hiç vefa Çektirdiler Millete yıllar boyu hep cefa Zirvedeki vekiller sürüp durdu sefa Yalanlar ninni oldu kulaklarda yıllarca
Yıkayıp beyinleri çıkarlarına kurdu İmdat uman yoksula tekmeyi gizli vurdu Yetimin malı deniz diyerek yedi durdu Kul hakkı tanıyanı aradık Hak yolunda
Cemalettin hocam yüregin kalemin daima dik kalsın dogrular ölüncemi söylenecek susmanın sonu kendi gelecegimizin kaybı demek kutladım kaleminizi serlam ve dualarla sayğılar
YALAN DOLAN İLE SİYASET OLMAZ "EUZİBİLLAHİMİNEŞŞETARİRRACİMİ MİNESSİYASET" ŞEYTANIN VE SİYASETİN ŞERRİNDEN ALLAHA SIĞINIRIM YÜREĞİNE SAĞLIK CEMAL HOCAM