(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKLAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKLAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerde ele alınan temanın anlamlı oluşu, anlatımdaki içtenlik gibi bir de sizin kaleminizin harika bir ahengi var; Hemen her şiirinizde titiz bir çalışma yaptığınızı hissettiren anlaşılırlık ve sadelik de bir başka artısıdır kaleminizin... Kaleminize ve şiire ses olan Üstadıma sonsuz teşekkürler; Selam ve saygılar...
Harika şiir güzel fon ve mükemmel yorum Ne yazılır keyif aldım ben sayfada Kutluyorum her iki ustayı Yüreğine kalemine sağlık üstad ______________________________________Saygılar kalemin susmasın
Bayanların güzel hece şiiri yazmasını çok seviyorum. Eğer kalem ehilse böyle güzel şiirler çıkartırlar ortaya... Şiir güzel bir yorumla da taçlanmış. Her iki ustayı da kutluyorum...
mirim tarafından 2/14/2014 9:02:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dostum denilenler gün gün çoğalsa Fakir hanesinde yerini alsa Birinin içinde ağrısı olsa Acıyı kendinde duymaz mı sandın
Sebepsiz telaşlar kalpten ıraksa Gönülden gönüle asude aksa Yürek cidarına sevgi bıraksa Aşk tacını başa koymaz mı sandın.
Birbirinden güzel dileklerle dolu mısralarını gönülden kutluyorum can... Tüm dileklerinin vuku bulması ve sevgilerin tüm dünya adına barış ve huzur getirmesi ve çoğalması dileğiyle diyorum ve duyarlı yüreğine gönül dolusu tebriklerimi bırakıyorum Nazom, sonsuz sevgilerimle...
Kişi çevresine tepeden bakmamalı yarın kötü bir duruma düşeceğini hatırdan çıkarmamalı.Gelecek zaman bizim için karanlıktır.süprizlere gebedir.Hayatın içinden güzel ve anlamlı dizelerdi.Emeğine sağlık sevgiler.
Bu devir başka devir, en büyük dost çıkardır, Öyle bağlantı kurar ki, hiç durmadan akardır, Kime sorsan hep dertli hepsi birden bekardır, Geldin de Dünyaya hep yaşayacağım mı sandın. HakanKURTARAN Tebrik ederim...
Duygular içtendi, duygular sıcaktı, duygular sağanaktı Lakin imgeler arasında,biraz hüzün,biraz burukluk, biraz sitem vardı Köze düşen yürek karşısında güneş bile utanmıştı Biz gönül dostlarının yüreğinde bile iz bıraktı ____________________________________muhteşemdi Gönül çiçeğine, mahir kaleme Çok selam, çokta saygı * * * * * * * * *
şair67 tarafından 2/14/2014 2:05:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her üçü de muhteşem ses söz müzik…
İnanılmazsın