Şimdi yıldızlar toplanıyor gözlerimin çukurlarında Ufkumda geniş bir sessizlik Ve umrumda değil mevsimin gel-git rüzgarları Kızıyorum kendime böylesine bir yalnızlığa Merhamet ettiğim için sokarcasına içime..
Uzanıyor yüreğim soğuk taş duvarlara Biraz sükunet Ben ki güneşin yolunu bekleyenim sedasız Ölüm gibi gelir bana içime bıraktığın ayazlar Uçurumlar beğeniyor intiharı için sevişmelerim koynunda Yerim soğudu yatağının sağ tarafında Ne zamandır yokum? Hafızamda kalmadı takvimlerin günleri Topraklar attım yüreğime ağlaya ağlaya..
Kıyamet gibi, Cehennem gibi, Yokluğun..
Yıldızlarım da yok artık gökyüzüne padişah Güneşler gelmiyor üstüne saç diplerimin Ve intihar edip edip ölemiyor sol’um Boğuyor senden kalanlar bir bir soluğumu Vuruyor kıyılarıma kendini acımasız yokluğun..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ölemeyen sol-um.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ölemeyen sol-um.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok içten çok saimi çok sıcak ifadeler şiiri okurken su gibi takıntısız pürüzsüz satır geçişleri mükemmel finişe yaklaştıkca heyecanı artıran bir paylaşım olmuş kutlarım şair yüreğini
Yıldızlarım da yok artık gökyüzüne padişah Güneşler gelmiyor üstüne saç diplerimin Ve intihar edip edip ölemiyor sol’um Boğuyor senden kalanlar bir bir soluğumu Vuruyor kıyılarıma kendini acımasız yokluğun..
Boğuyor senden kalanlar bir bir soluğumu Vuruyor kıyılarıma kendini acımasız yokluğun... ----------------------------------------------------------- Yüreğinize inşirâh..
"Yoksun, varlığın hep bende. Her ânımda sensizlik, her ânım senle" Ne güzel söylemiş şâîr..
Rabbim, sâhibsiz sandıklarımızın da sâhibidir.. Rabb'e sâhib olanlar ve Rabb'e sâdık kalanlar, asla yalnız değildir..
Yıldızlarım da yok artık gökyüzüne padişah Güneşler gelmiyor üstüne saç diplerimin Ve intihar edip edip ölemiyor sol’um Boğuyor senden kalanlar bir bir soluğumu Vuruyor kıyılarıma kendini acımasız yokluğun..
Bir yanın yokluğuna öbür yanın çığlığı. Sağ yanı kıskandıran sol yan sevisi. Kutluyorum. Severek okudum ve sevdim. Yüreğinize sağlık...