Duygumuzu işledik güvercin kanadına Uçurduk gökyüzüne sevda deyip adına Gözyaşını akıttı üstünden bulutların Dün ıslandık, üşüdük yanarız diye yarın. Zaman aktı su gibi şimdi kırık kanadı İstesek de uçmuyor hatıralar kanadı.
Coşkumuzla süsledik bahçeleri bağları An oldu parçaladık kayaları dağları Aşkımızı haykırdık yeşil nehrin sesine Karıştı nefesimiz gidenin nefesine. Zaman aktı su gibi dalgalar da duruldu Bir yalnızlık sözcüğü dilimize kuruldu.
Ruhumuzu besledik her sevda öyküsünde Kendimizi aradık söylenen türküsünde Kavuştular şenlendik ayrıldılar üzüldük Hayallerle baş başa bir köşeye büzüldük. Zaman aktı su gibi unutuldu masallar Yeşermeden kurudu kökünden koptu dallar.
Şiirler biriktirdik defterin arasına Damla damla akıttık aşkın kumbarasına İçimizde patladı yüceldikçe heceler Uykuyu haram etti düşe tutkun geceler Zaman aktı su gibi yazılar da silindi Kör bıçakla kalbimiz ekmek gibi dilindi.
Gözlerimiz dolaştı sararmış resimlerde Birkaç hatıra kaldı kaybolan mevsimlerde Biliriz ki anılar gün gelecek bitecek Karabasan olacak düşlerimiz yitecek Zaman aktı su gibi şimdi üzüleceğiz Gönlümüzle beraber cennette güleceğiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN AKTI SU GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN AKTI SU GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerimiz dolaştı sararmış resimlerde Birkaç hatıra kaldı kaybolan mevsimlerde Biliriz ki anılar gün gelecek bitecek Karabasan olacak düşlerimiz yitecek Zaman aktı su gibi şimdi üzüleceğiz Gönlümüzle beraber cennette güleceğiz.
INSALLAHAfet hocam yine bir guzel calisma ve siir ornegi sergilediniz her daim saygimi illetim
Ruhumuzu besledik her sevda öyküsünde Kendimizi aradık söylenen türküsünde Kavuştular şenlendik ayrıldılar üzüldük Hayallerle baş başa bir köşeye büzüldük. Zaman aktı su gibi unutuldu masallar Yeşermeden kurudu kökünden koptu dallar.
Şiirler biriktirdik defterin arasına Damla damla akıttık aşkın kumbarasına İçimizde patladı yüceldikçe heceler Uykuyu haram etti düşe tutkun geceler Zaman aktı su gibi yazılar da silindi Kör bıçakla kalbimiz ekmek gibi dilindi.
Gözlerimiz dolaştı sararmış resimlerde Birkaç hatıra kaldı kaybolan mevsimlerde Biliriz ki anılar gün gelecek bitecek Karabasan olacak düşlerimiz yitecek Zaman aktı su gibi şimdi üzüleceğiz Gönlümüzle beraber cennette güleceğiz.
Gözlerimiz dolaştı sararmış resimlerde Birkaç hatıra kaldı kaybolan mevsimlerde Biliriz ki anılar gün gelecek bitecek Karabasan olacak düşlerimiz yitecek Zaman aktı su gibi şimdi üzüleceğiz Gönlümüzle beraber cennette güleceğiz.
Finaoli ne güzel bağlamışsınız.İnşallah cennette güleriz. Zaman su gibi akarken bazen de yüreğimizi delip de geçiyor.
Çok duygulandım.Tekniği içeriği ve duyguların su gibi akışı ile mükemmel bir şiir.
Allah C.C cümle inanaları cennetinde cem eylesin... insanoğlu yokuş aşağı giderken bu duyguları yaşıyor demek ki... bir şiirimde ben de sizin gibi;
Söyler misin, biraz erken gelmedi mi sonbahar? Hani yapraklar yeşilken mevsim bahar olurdu? Oysa, şu deli gönlümde yeni açmıştı ezhar; ...Kayboldukça ümitlerim, içerim kahrolurdu! ...Ah! O canım gençliğim hiç tükenmese no'lurdu?
demiştim kaderi bile bile...Allah hayırlı ömürler ihsan eylesin, AMİN...selam ve saygılar...HŞT
Bazen, durgun, sakin bir su gibi yavaş ve sessiz geçsin isteriz zaman, bazen de azgın dereler,sel misali çabucak geçsin isteriz. Ama zaman kendi bildiğini okumakta bizlerin isteklerini hiç umursamadan.
Birkaç hatıra kaldı kaybolan mevsimlerde
Biliriz ki anılar gün gelecek bitecek
Karabasan olacak düşlerimiz yitecek
Zaman aktı su gibi şimdi üzüleceğiz
Gönlümüzle beraber cennette güleceğiz.
INSALLAHAfet hocam yine bir guzel calisma ve siir ornegi sergilediniz
her daim saygimi illetim