(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaz Arzuhalci Kadını Yaz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaz Arzuhalci Kadını Yaz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok derin ve dokunaklı....ben bu şiiri yazan şairin cinsiyetini ayırıyor ve insani açıdan ülke sorununa değinmesini yürekten kutluyorum... Şairce..insanca ve ülkemce dizeler...kutlarım..
Ülkemde kadınlar şiirimin daha geniş anlatımı var dizelerinde can kardeşim. Ne yazık ki gelenek ve töre adı altında yaşanan ve yaşatılanlar herşeye rağman hala var ülkemizde. Ama bizler susmadan haykıracağız bu acı gerçeklere isyanımızı. Afet sultanımın sorduğu gibi dilekçeler yerine ulaşmasa da sesimiz kısılana dek susmayalım kadınlarımız kızlarımız için. Elbet gün gelir duyulur bu seslerimiz. Yüreğine sağlık. Esen kal sevgili kardeşim.
yazsın da bacım nereye gönderelim dilekçeyi, kim alsa eline erkek gözüyle değerlendirmeyecek mi? kadınlar ancak kadın programlarında boy gösterebiliyor. onlar da cesaret edebilen. ya edemeyenler ne kadar çok biliyor musun? tüm arkadaşları senin duyarlı yüreğin önünde saygılarını sunmaya davet ediyor ve ben eğiliyorum.
Yazmakla anlatılmakla bitermi kadınımın yeri Bir su testisi gibi her kirliliği dolduracaksın içine Ve bir ömür kapatacaksın ağzını, sadece yaşasın diye.
Yine öyle dokundun ki.. bak neler söylettin bana.
Çok güzeldi... Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
tebrikler, saygılarımla...