Sırat yolu ince, çetin, şükür bekler her nimetin Vakit servet, ben kıymetin’, bilmeyen bir kuldum Yâ Râb.
Biliyorum, cürmüm büyük, heybemdeki taşınmaz yük Mahzûn, mahcûb, boynum bükük, aç kapını geldim Yâ Râb.
Şeytan mahir, tuzak yaman, dört bir yanım is, pus, duman Gâfil gezdim bunca zaman; karanlıkta kaldım Yâ Râb.
Allah denen hekim varken, kimsesize sen "Kim", Yâr’ken, Sensiz gönül kışken, karken, sığ sulara daldım Yâ Râb.
Mahşer günü var diyerek, hesap vermek zor diyerek Her bir günah kor diyerek, hatamdan ders aldım Yâ Râb.
Ümmetiyim Gül Ahmet’in, tek niyâzım var Rahmetin Nişanesi nedâmetin, gözde selin’ saldım Yâ Râb.
İbret için işte makber, ölülerden aldım haber Deyip "Kitap, bize rehber; yönde karar kıldım Yâ Râb. Mahzûn, mahcûb, boynum bükük; aç kapını geldim Yâ Râb.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* YÂ RÂB şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* YÂ RÂB şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aldigimiz hediyeler umdugumuzdan cok cikti cok sükür. Kanaatkâr olana bir ömür boyu yeter :)
Hak etmeyen dizelere emek vermek, ses olmak Allah sahit, tasinmaz yük, yüregime ar olur. Lâkin yine nasib ise pâye almak, süs almak Onur olur siirime; , kâr üstüne kâr olur.
Her selama selam verdim, dert edindim derdini Secemedim lâkin, heyhât, kul icinden merdini Belki bin kez, dost dedigim, döndü bana sirtini Sormam neden yaz beklerken hazan eser kar olur.
Oysa bilsem, dost alinmis, incitmisim bilmeden Mahzun calar gönül sazim; kesilirim gülmeden Varsa sayet bir sucumuz; egilip bükülmeden Yaptigimiz ilk isimiz özürü ikrâr olur.
Yorumlarda yok olsa da bir satiri, kelâmi Kalpten kalbe köprü kuran eksik almaz selami. Degil mi ki imân etmis, hem yasiyor iSLAM'i Dogan gibi dostu olan âleme hünkâr olur :)
Kulun acziyetini itiraf ve Yaratana sığınma. Ne kadar güzel değil mi O yüce zatın himayesine girmek. Kulun kapına geldi aç kapıyı deyip beklemek.Günahların katlandığı bir gece de, her şeyden el etek çekip RAHMAN ile başbaşa olabilmektir hüner. Ve gördüğüm kadarıyla siz bunu başarmışsınız.
O kapıdan ayrılmamak dileğiyle tebrik ederim. Daim olsun kaleminiz ve gönül güzelliğiniz. Sağlıcakla.
Son günlerde okuduğum en güzel dizeler.Ne güzel beyit. Usta kalemin anlam dolu yolumuzu aydınlatıyor. Okuyup ta etkilenmemek ne mümkün. Harikasın şair...