Biri hep daha çok sever Anne gibi Karşılık beklemeden…
Uzun boylu gecelerin tılsımı Kopan bir çığlık göğüs boşluğumda Anlamsız bir ıslık Ve yakana yapışan kimsesiz bir sevda Şimdi türkü söylüyor pencere kenarında..
Hep biri neden daha fazla sever Sorusuyla kalırsın baş başa.. Cevap gelmez kapalı sandıkların içinden Evet biri daha az sever Biri aşkın astarı olur yollarda Diğeri kısa boylu bir gölge arkasında..
Var olmasına var da; Elle tutulmaz Dokunulmaz..
Ve gökyüzü aşk kokar derler ya Koklayana Ki evet o daha fazla sever Ama öteki bir gün mutlaka terk eder..
Adaletsizlik bundandır ya Kanayan yaralar öyle kolay iyileşmez mesela Giden yolunu çok güzel bulur da Kalan yorulur.. Yok olur..
Yılların bile ahını alır çok seven Birikimi çalınmıştır onca yılın Çoğalttığı sevda kumbaraları Her bir zerresini heyecanla yoğurduğu Bir gün gelir bomboş kalır..
Bilsinler ki! Gidişler kolay olsa da aşklarda Pişmanlıklar yol kesen koca bir eşkıya !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
boş kumbara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
boş kumbara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilsinler ki! Gidişler kolay olsa da aşklarda Pişmanlıklar yol kesen koca bir eşkıya !
MERHABALAR GÖNÜL DOSTLARI ; ÖNCELİKLE 2014 ün İNSANLIK VE ÜLKEM ADINA BARİŞ VE KARDEŞLIK VE ÖTEKİLŞTİRİLMEYEN BİR GELECEK İÇİN UMUT TOHUMLARINI YEŞERTECEK BİR YIL OLMASI DİLEKLERİMİ SUNARAK BAŞLAMAK İSTİYORUM.. .ŞİİR ADINA ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
merhaba kalem dostu hoşgeldiniz sayfama onur verdiniz teşekkür ederim, var olun
umarım 2014 hepimiz için güzel bir sene olur tüm dünyanın insanlığın kardeşliğin değerlerine daha önem vererek daha benimseyerek yaşamamızı sağlayacak bir yıl olur. teşekkür ederim güzel dilek ve yorumunuz için sevgi ve saygılar..
Bilsinler ki!
Gidişler kolay olsa da aşklarda
Pişmanlıklar yol kesen koca bir eşkıya !
MERHABALAR GÖNÜL DOSTLARI ;
ÖNCELİKLE 2014 ün İNSANLIK VE ÜLKEM ADINA BARİŞ VE KARDEŞLIK VE ÖTEKİLŞTİRİLMEYEN BİR GELECEK İÇİN UMUT TOHUMLARINI YEŞERTECEK BİR YIL OLMASI DİLEKLERİMİ SUNARAK BAŞLAMAK İSTİYORUM.. .ŞİİR ADINA ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK .
SELAM VE SAYGIMLA