ırak mavim ses kusurum acıtmadan sev kahverengimi..
bir yaratıcının ustalığında dizili belki bir dağ belki aşınmış tepeleri kimsesizliğin yazın yağan kar altında ücralarımla çarpışan avunmuşluğum yorgun sesini kısın yalnızlığın biraz ılınsın nefesi uykumun üşüyorum.
hayal meyal hatırlamasam avuçlarını menekşeleri sever gibi incinmiş bir kitabı okur gibi seyretmezdim benim yok ama onların var olanı kahve kokusuna sığınıp öykünün sessizliğinde cam kenarı yaşam sahiden de benim verdiği sözleri tutamayan ve bazan içindeki boşlukta asılı kalıp tutunacak yer bulamayan.
kimin yazgısı aynı ki el iziyle en sağlamından bir değnek tutuştur elime hadi yalnızken dayanayım kimsenin sözcüklere kanmadığı yerde ben gönüllüyüm saçlarımdan düşerken benliğim özür dilerim yetişemeyebilirim süslemeye toprağımı kendine küserken akşamüstü sokaklarım.
tam da bu yüzden susmasın fısıldasın kulağına sana bakarak yürüyenler ki gelirsen birgün hemen tanısın içindeki serçeler kahverengimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sayfalarca sONSUZLUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sayfalarca sONSUZLUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mükemmel bir şiir. Duygular hisler ve anlatımlar su gibi. aktığı bir zaman.işte o zamanın meyvesi olan. eseri Kutluyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum. Selam ve saygılarımla.
Yüreğine sağlık
çok güzeldi