son ardıma baktığımda korkmuştum doğru elim ayağım karanlığa kapılıp bir ağacın kökü gibi kesilivermişti ben korktuğum için tüm düşlerim terk etti beni o zaman ruhum küstü sözüm ona cesaretli bedenime artık elimde avucumda adam sıfatında bir bütün yoktu ve elime geçirdiğim mevsimin kollarına atılarak terk ettim şehrin onurlu gözlerinde açan menekşe günleri.................
arzulanan onca aşk var dünyanın bahtı kara topraklarında irili ufaklı yürekler demleniyor hüzünlü şiirlerde ben kaçtığım o günden beri aradığım bu bahtı kara toprakların nerede olduğunu hesaplayamıyorum hissedemiyorum şu fani ruhumun duyumsayan ittifaklarında ya bulutlar açılın bir sual sormalıyım gökyüzünün kulağına bilmediklerim belli ki gizli saklı duruyor semanın kocaman geçmişinde acılar toplanmış kavruk tenha yıldızlarda ışınları buzlanmış sarı sıcağın ton ton karışmış renkler birbirine ve gökyüzü kendinden bir ödün vermiş hayata açılın bulutlar açılın ruhani yoksulluğum adına açılın ne olur açılın.....!
ve açılmadı bulutlar suskunca bana baktı gök yüreği serin yağmurlarla yıkanırken anladım ki insanlar çoktan kaybetmiş gökyüzünün ruhunda anlamsız yitirmeler bize dair çoktan asılarak yok edilmiş yıldızların dallarında ve aklı yarım aşklarımız yıkık harabe anılarımızla yok olarak karışmış kara delikli çarpık bulutlu sonsuzlukta..............
ilk adımladığım kentin göz/yaşında uğurlanmış ömürler geçiyor yanı başımdan gökyüzünden umduğum hiçbir cevabı alamadan sarıldım düz mantık yollara ve ağır tecrübeler katlederek düştüm bu şehrin koynuna vahim bir kokusu var intihar boyunda ağaçları üstünde koşulan yalnızlık sularında açan denizi var rıhtımında onca zaman yitik yitik beklemiş kupkuru anıları gözleri boş aşkların bakışlarında açılmış ayrılığa sancı tüten boynu bükük sokaklarında hangi mevsime ait belirsiz çiçekler uyuyor ihtiyar rüzgarın dizi üstünde ve bomboş caddelerde ağlaşan camekanlar var uğruna hapisler yatılan göz ucunda saklanan zamanla okunan ve sözcüklerin havalara dağıldığı kitaplar savruk birer telaş gibi kaldırımlarda yatıyor ağır bir hastalığın son deminde şehir ve uysal bir vedayla geçip gidiyorum gölgemi de alarak hoşçakal acıklı şehir hoşçakal.............
aslında ne kadarda yalnız her vaktin kurulduğu aşk ya da hayat rüya düş acı kavrayış ve ne bilim diyebilinen kabus arası sohbet ettiğim yalnızlık bile korkuyor kendinden ya sonrası yani yalnızlığın ardındaki matem kaçışlar ve sonu belirsiz deliren aklın berduş koşmaları akılda ardıma bakmadığım korkularımın piri yalnızlık acıyla harmanladığım aşkımdan bile daha ziyankar yüreğime şimdi gökyüzünden uzaklaştığım ya da öyle sandığım bir sonranın ıssız hastalığı bakışlarım ne çok istiyorum ne de azla evet diyorum hayata bağrıma bir ikindi vakti bırakılan aşkı ben büyütüyorum ardımdaki korkuları ben bağlıyorum hayata kimse benle paylaşmazken ekmeğin buğusunu ben bir parça suyun ıslaklığında ezip lokmayı yaşamın ruhuyla pay ediyorum yeter demiyorum ama artık ışığın ardında kalan gölgeden alıp bir parça sıcaklıkla bir anlatım olmak istiyorum ölümle anında resim edilsem de ya da bir şiirin mısralarında kaybolsam da artık bir düşün göz ucundaki gerçekten ağırca huzurun toprağına düşmek istiyorum...........
bir kezde ben acıklı bir şarkıya hoşçakal desem ne olur ki......!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYKU ARASI YALNIZLIK........ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYKU ARASI YALNIZLIK........ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutlarını yitiren bir yürek var şiirde ve hayallerini gerçekleştiremeyen Gık yüzüne kaldırıyor başını son bir ümit orada diyor Ama o kadar karanlık ki atak orada da bir ışık bulamıyor Çaresizi kadere isyanlarda
Sevgili Bülent fikir veğ anlatım harika An Ma şiiri çok uzun tuttuğun tema anlamını kavramak zor oluyor ve fikir gayesini aşıyor lütfe bana darılma ama bu bir gerçek hoşça kal
çok tşk ederim çok..darılmak ne demek olur mu öyle şey...ama ben uzun şiir yazabiliyorum..ve uzun şiir yazmakta ayrı bir keyif ve beceri...fikir var gayesi yerli yerinde...sende kızma ablacım...çok tşk ama...bu da bir gerçek..her zaman geliyorsun...çok saol.
bu yitik çağda;
Hüzünlenmek bir ayrıcalıktır.......!
Hüznü taşımakta........!
Kutladım çokca, yine şiiri hakkıyla taşıyan kaleme şahit olduk.
kıyısız tebriğimle