Bir serüvendi bu/ nereye gitsem, Hep yarı yolda “sensiz” kalıyorum… Anlamıyorum! Bu kadar uzak mıydık birbirimize-ki yollar bitmek bilmiyor…
Sahi yediğim kurşunlardan mı kanıyor yaram (ay buluta küserse, karanlığa kalırım sevdiğim) Geride ne yollar kalır ne de kanayan yaram (bir ben çaresiz çırpınışta yine “sen” diye, ölürüm)
Çok saçmalamışım sevgilim!(şiir yazarken) Sence neden böyleyim ben/ eskidende mi böyleydim yoksa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"sen" Yanım Buruk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"sen" Yanım Buruk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk ta saçmalamak değilki önemli olan, SAÇMAlanmaktır aslolan:)) O saçmaların saplanacağı yüreği hedef alan namlu bakışlar olursa hele..... Yaksa da kavursa da değdiği yeri, bir başka çekilir bunun içeriği. Sen gönlünce devam et saçmalamaya, bir gün ulaşır sözlerin elbet yârâ.
evet, dostum bence öyle...en güzel aşk/gerçek aşk,zor aşk/ uzak olanıdır... cesaretten fazlasını ister,sadakatinde... biraz ölüm gibidir ki-yürek ister... :)))
Bir serüvendi bu/ nereye gitsem, Hep yarı yolda “sensiz” kalıyorum… Anlamıyorum! Bu kadar uzak mıydık birbirimize-ki yollar bitmek bilmiyor… ................... Böylesine bir serüvenin kaptanı olabilmek. Ufka yüreğini dikip, gözleriyle hayatı çizip resmedebilmek. Kutlarım şairi en içten sevgilerimle.
Çok saçmalamışım sevgilim!(şiir yazarken) Sence neden böyleyim ben/ eskidende mi böyleydim yoksa…
Walla sevgili şair sen öyle saçmalıyorsun ki......bu saçmalıkları okumak gıda zehirlenmesi yaparsa sorumlusu sensin... Site yöneticlerinede haber vereceğim sorumlu olan // olanlar için
Sahi yediğim kurşunlardan mı kanıyor yaram (ay buluta küserse, karanlığa kalırım sevdiğim) Geride ne yollar kalır ne de kanayan yaram (bir ben çaresiz çırpınışta yine “sen” diye, ölürüm)
yine “sen” diye, ölürüm yüreğine sağlık Emre yine çok güzel işlemişsin sevdayı satırlara... Saygılarımla...
Bunlar saçmalamaksa ben de bişey bilmiyorum Sevgili şair İlmek ilmek duygular işlenir senin sayfada ve gürül gürül çağlar aşk Hislerine sağlık ve kalemin hep varolsun dileklerimle saygılarımla