Son baharın ardından, keder sızar yürekten Çekilmez çile olur hayat denen bu koşu. Neşe göçer yurdundan, gözler yılar tümsekten Gönüller ye’se düşer görünce sarp yokuşu.
Hüzün dem kaynatınca ah çekmek kusur değil Doğarken herkes bilir! Akıbetler sır değil Bu handa konaklamak üç gündür, asır değil Son gününde seçersin; ya baharı ya kışı.
Tutmak istesen dâhi sıkıca bir ucundan Uçar gider arzular, hayaller avucundan Göçe izin umarak duanın sonucundan Bekler fersiz gözlerin ecel denen o kuşu.
Şan, şöhretin yolları çıksa dahi zirveye Kundak kefen arası benzer Safâ - Merve’ye Çalar birgün kapını, sorar melek; nereye? Mezar yeri çukurdur; zor duyarsın alkışı.
Anlarsın ki gül sanıp derdiklerin dikenmiş Görürsün ki yol yokuş; düzün bitmis, tükenmiş Dersin ki; "madem dünya geçici bir meskenmiş Bırakın da gideyim; gösterin şu çıkışı! "
Takvimler gün saysa da, yorulmadan, ömürden Kurtarmak gerek kalbi, kederden, teessürden Karanlık çöktüğünde yol geçer tefekkürden Tevekkül ne bilene, her dert Rahmet yağışı!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SON BAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SON BAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Takvimler gün saysa da, yorulmadan, ömürden Kurtarmak gerek kalbi, kederden, teessürden Karanlık çöktüğünde yol geçer tefekkürden Tevekkül ne bilene, her dert Rahmet yağışı!..
Çok harika bir şiir olmuş tevekkül lere dalan kalbin nidası. kutlarım çok harikalar tecelli etmiş yürekten kaleme. Yazan kalbi ayakta alkışlıyorum. Ne mutlu ALLÂH diyene, ALLÂH aşkıyle tevekküle dalana. Selamlar Saygılar. Allaha emanet olun Mecit bey kardeşim.
Şan, şöhretin yolları çıksa dahi zirveye Kundak kefen arası benzer Safâ - Merve’ye Çalar birgün kapını, sorar melek; nereye? Mezar yeri çukurdur; zor duyarsın alkışı.
Anlarsın ki gül sanıp derdiklerin dikenmiş Görürsün ki yol yokuş; , düzün bitmis, tükenmiş Dersin ki; "madem dünya geçici bir meskenmiş Bırakın da gideyim; gösterin şu çıkışı! "
Takvimler gün saysa da, yorulmadan, ömürden Kurtarmak gerek kalbi, kederden, teessürden Karanlık çöktüğünde yol geçer tefekkürden Tevekkül ne bilene, her dert Rahmet yağışı!..
Mecit hocam sizlere kasvet çoktan sirayet etmiş vey benim başıma acaba sorumlusu benmiyim.
İhlasla yazan kalemin daim olsun. Şuan tefekkür etmeye başladım o sır yolda yürüyorum inşallah birazdan inzivaya da çekilirim bu karanlıklar aydınlığa başka türlü çıkmayacak.Muhabbetle kal.
Hz İbrahimin babası "Azer" nemruda put yapardı... Babası yapar oğlu kırardı bunlar uzun mevzu oraları geçiyorum...
Birgün Hz İbrahim annesinin dizinde uzanırken gökte parlak yıldız görür... Ve der ki; benim Rab bim bu olsa gerek...Biraz sonra ay çıkar, yıldızdan vazgeçer aynı şeyi ay için düşünür....Ay batar ardından güneş çıkar , bu sefer ay dan vazgeçer, güneşe bu benim Rab bim der...Ancak akşam olur o da batar... Ve kalbi yine devreye gider o na der ki ; bu doğup batanlar senin Rab bin değildir... Senin Rab bin asla batmaz....
Şanı şöhreti olan her insan ölecek yani her fani batmaya mahkumdur...
Ben her zaman derim ki; ALLAH taala hiç bir kulu kendine bırakmasın... Yaşıyorsak nefes alıyorsak bu bile O nun bize olan merhametinden rahmetindendir....Zira bizi şu günahkar halimizle öldürüp cehenneme koymasınıda bilir...Amma ALLAH taala bunu yapmıyor her yeni gün bizlere rahmettir, merhamettir fırsattır ki, tövbe edin diye.... ALLAH taala insanlara neler vermiş velakin doğrusu bizlerin bir âmadan farkı yok...
Asıl vefasız bizleriz ki; Vefa denen şey gaflet uykusundan uyanmaktır... ALLAH taala cümlemizi doğru yoldan ayırmasın bizlere sahip olsun son nefese kadar...Hayırlı cumalar üstadım....
O Rahmet yağışını görebilmez her kişi, Ol kişi, canlı iken dokumalı nakışı, Şeytânî duygulardan sıyrılabilse kişi, Rahman yolu düz gelir, iniş olur yokuşu. .......kadiryeter
Kurtarmak gerek kalbi, kederden, teessürden
Karanlık çöktüğünde yol geçer tefekkürden
Tevekkül ne bilene, her dert Rahmet yağışı!..
Çok harika bir şiir olmuş tevekkül lere dalan kalbin nidası. kutlarım çok harikalar tecelli etmiş yürekten kaleme.
Yazan kalbi ayakta alkışlıyorum. Ne mutlu ALLÂH diyene, ALLÂH aşkıyle tevekküle dalana. Selamlar Saygılar.
Allaha emanet olun Mecit bey kardeşim.