(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saklambaç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saklambaç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oyun hep bittiği yerden başlayandır sevgili şairim, ben hep güzel yüreklerin ölümsüz olduğuna inanırım, keza kötü yürekler de unutulmuyor... gün gelir saklambaç biter evet, ve herkes karanlığa bıraktığı gölgesiyle kalır, kimininki aydınlık, kimininki ise karanlığı gölgeyi bile gölgede bırakırcasına...
ben, sizin ardınızda bırakacağınız aydınlığın, karanlığın bile kendinden utanmasına sebep olacağına inanıyorum...
biliyor musunuz? ben sizin sayfanızda salt şiir okumuyorum, güzel bir yürekle hasbihal ediyorum her defasında, ve sayfadan bana yayılan huzurdan, ışıktan nasiplenerek ayrılıyorum sayfanızdan...
teşekkürler can şairim, sadece sevgilerim kalsın ve dost selamlarım...
Korkuyorsanız hayattan Dost olmalısınız onunla En makul çare Dost olmaktır düşmanınla ! Ölüyor sanarken seni Kalkıverin birden ayağa !! Bak ki nasıl sayar, Sizi ondan sonra ?... Artık sizin de onu SOBE'lemeniz Kolay olacaktır Mutlaka....
Mutluluklar !!!....
Onatça tarafından 12/10/2013 7:09:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
ben hep güzel yüreklerin ölümsüz olduğuna inanırım,
keza kötü yürekler de unutulmuyor...
gün gelir saklambaç biter evet,
ve herkes karanlığa bıraktığı gölgesiyle kalır,
kimininki aydınlık, kimininki ise karanlığı gölgeyi bile gölgede bırakırcasına...
ben, sizin ardınızda bırakacağınız aydınlığın,
karanlığın bile kendinden utanmasına sebep olacağına inanıyorum...
biliyor musunuz? ben sizin sayfanızda salt şiir okumuyorum,
güzel bir yürekle hasbihal ediyorum her defasında,
ve sayfadan bana yayılan huzurdan, ışıktan nasiplenerek ayrılıyorum sayfanızdan...
teşekkürler can şairim, sadece sevgilerim kalsın ve dost selamlarım...