(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çekip Gitsem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çekip Gitsem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir yazmayı bilmeyenin duygusuda olmaz derler..duygularınızı şiire nakış nakış işlemişiniz..yüreğinize sağlık duygularınız ve kaleminiz daim olsun...Sevgiler
Aşığa maşuğun sitemi nağmeyle arz edilmiş...Bu akılcı sorulara bir de ikna edici cevaplar yazılmalı bence...Tabi yazacak yürek ve kalem varsa...Tebrikler...
İnansam yalan fallara, Uysam şaşırmış kullara, Sana gelmeyen yollara, Çıkıp gitsem ne yaparsın?
NE YAPARDI EĞER GERÇEKTEN SEVİYORSA YIKILIRDI,ÖLMEDEN ÖLÜRDÜ SANIYORUM,BİRAZ MANİDARCA SORGULAR :) TEBRİKLER ARKADAŞIMA ALLAH ŞAŞIRMASIN SEVENLERİ.BAŞARILARIN DAİM OLSUN SEVGİMLE.
Sen de boş koyma koynumu, Varlıkla yokluk aynı mı? Yoksun diyerek boynumu, Büküp gitsem ne yaparsın?
MERHABALAR ŞİİR KALEM DOST YÜREK ; FON RESMİ ŞİİR İÇERİĞYLE ÇOK ÇOK ÖRTÜŞMÜŞ..ŞİİRSE SANKİ YILLAR ÖNCESİNİN HALK OZANLARININ DUYGULARINI GÜNÜMÜZ SEVDALI YÜREKLERE TAŞIYAN SES OLMUŞ SANKİ..YÜREĞİNİZ VE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM BU SAYGIN KALEMİ SEVGİ DOLU YÜREĞİ..SELSAM VE SAYGIMLA..
içten yürekten duygu dolu bir sesleniş aslında sevginin en güzeli var çekip gitsem dese de kalem ben nasıl giderim diyor harikasın sen tatlı meleğim ben günün seçkilerinden diyor kocaman kocaman sevgilerimi bırakıyorum sayfana uğur böceğin hep yanında bilesin
Yanıtı en çok merak edilen soru da bu zaten... Ne yaparsın? Sanırım türk yazarlarımızdan biri söylemişti: "ölmekten korkmuyorum da, benden sonra neler olacağını çıldırasıya merak ettiğim için ölmek istemiyorum." Gel de merak etme şimdi, gel de sorma. Benden sonra, olacaklardan sonra sevdiklerimiz ne yaparlar acaba? :) :) :) Sıcak, içten bir soru, sıcak içten bir hece şiiri. Tebriklerimle.
İnsanlara basit geliyor ama, bu halk edebiyatına gönül vermek, o yönde çalışmalar yapmak kolay değil. Gerçi, kafiye hamallığı yapan çok ama, gerçek manada, mesaj verebilen şiir yazmak kolay değil.
En azından bir ahenk olacak şiirde. Sadece kafiye uysun babından cümleler kurulmamalı. şiire benzesin de, ne olursa olsun denmemeli.
''İnansam yalan fallara, Uysam şaşırmış kullara, Sana gelmeyen yollara, Çıkıp gitsem ne yaparsın?''
Bu dörtlüğü okuduğunuzda, hayatın binbir çeşit güzelliğine kanıp, alıp başımı gidersem, ne olur halin diyor şair. Usulünce diyor... Anlam bütünlüğü sağlıyor. Halk şiirinin özelliklerine de sadık kalıyor...
Neyse... Konuyu dağıttık... Hoş bir sitem şiiri idi... Zevk alarak okuduk... Ve, diğer şiirciklerden farkını gördük.
Hani su gibi akıp gitti, deriz ya... işte bu şiir gerçekten de öyle oldu benim için... Hem tekniği hem içeriği ile harikaydı; ahengi ve tınısı, keza zihne düşürdüğü düşüncelerle de nefisti... Mahir kaleminize teşekkürler... Selam ve saygılar...
Nazım usta diyor ki'' SEVDİĞİM BANA HAYATIMIN EN ZOR SORUSUNU SORDU YANIT VEREMEDİM. ''GİTMEK NEDİR'' Ona yanıt arayan bir çığlık ya da iç çekiş gibi algıladım ben dizeleri sevgili dost. Güzeldi, hoştu.Beğeniyle okudum.
değerli arkadaşım güzel bir şiir okudum sayfanızdan yüreğinize saglık kaleminiz varolsun sanırım öğretmendiniz yalnış bilmiyorsam gününüz kutlu olsun saygılarımla zaralıcan
Hani sanki, "Gitmek istemiyorum; gitmeye zorlama beni... Çekip gitsem, bensiz kalsan sonra sen ne yaparsın?" der gibiydi şiir.
Okurken mısralar aktı, hüzün aktı, keder aktı...
Tebrik ediyorum.
Selamlar...