Bir garip yolcuyuz iki cihanda, Dünyanın bir türlü durası da yok. Umutlar bir yanda düşler bir yanda, Feleğin bizimle şurası da yok.
Peşin suçlanmışım aşka giderken, Onun yüreğinde büyük kederken, Bir büyük hüzün var veda ederken, Anladım aşk ile arası da yok.
Gülerken ağlıyor morali bozuk, Sevgi torbasında tükenmiş azık, Görenler diyor ki bu aşka yazık! Sıfırı tüketmiş darası da yok.
Bir yudum sevgiye bir kaşık suya, Alışık değilmiş hiç güzel huya, Herkes sanki sağır, O’nu kim duya, Atacakmış ama narası da yok.
Konuşup duruyor ben sus dedikçe, İçimi yakıyor lafın yedikçe, Suç benim demiyor, başı da dikçe, Halimi, hatrımı sorası da yok.
Pusulası şaşmış belli ki zorda, Aşk desen yaşar mı sevgisiz korda, Bir yüreği varmış olmazmış darda, Ama bu işlerin sırası da yok.
Tek dertli kendi mi? sorsam söylemez, Bu kahır da beni iflah eylemez, Deli gönlüm kışta, kolay yaylamaz, Artık hiçbir şeyi sorası da yok.
Gülhun ERTİLAV
Dost Kalemlerden inciler
Ya sev yada unut dedim kendine Kuş gibi yuvayı kurası da yok Getirmek istedim sevda fendine Yağladı tabanı durası da yok........yunus karaçöp..yudumyunus
Umudu kesmesem ne gelir elden Hiç hayır gelir mi solan o gülden Zehrini akıtır yılan dilinden Bu aşkın bir yere varası da yok..../ŞİİRLERİN ŞAİRİ...
inciler gönlünde silinir gider karası yüzünde sırrına biter sevdanın celladı ocaksız tüter aldırmaz soysuzun vefası da yok .....haysah
O kadar dalmış ki değil kendinde Sanki deli ırmak,kalmış bendinde Ben neyim bilinmez onun indinde Verdiğim selamı göresi de yok......dostyeli
bir yare açtı ki gönül yurduna gezer durur bakmaz dahi ardına dermanı varsa da eyler kendine yarama dermanı veresi de yok ...... Mert YİĞİTCAN
Aşka düşen gönül zengin mi olur Bülbül ile gülşen dengin mi olur Bulut ile duman rengin mi olur Külü çok pulu yok parası da yok....Şaban Aktaş
Öyle bir derttir ki bulunmaz çözüm. Söyledim, anlattım tutmadı sözüm. Kendini zannetti razaki üzüm. Velakin şarabı, şırası da yok.
Şu gönlüm arada onu anıyor. Üzülen, dertlenen kalbim kanıyor. Sorarsan o dahi öyle yanıyor. Gel gör ki kibriti, çırası da yok
İncelmiş, incelmiş sanki dal olmuş. O zehir dilleri hepten lal olmuş. Sanırsın garibim bir abdal olmuş Teberi, çarığı, curası da yok.
O dahi sanırsın çekiyor çile. Göz yaşı dökersin haline bile. Her şeyi palavra, hepisi hile. Yazısı var ama turası da yok.
Sami’nin halleri Benzer Mervan’e Katıldı o dahi iş bu kervane. Kanarsan, kendine diyor pervane. Ateş var velakin giresi de yok........Sami Biberoğulları
Çile çeken oldum bitmedi günüm, Yar senin sözünden duyulmaz ünüm, Hayıra vesile gecen bugünüm Anladımki çilenin sonrası yok.........FİRSATİ-
Sadakat bağında güller yetirdim Sevgi pınardan suyun getirdim Ne of dedim nede sabır bitirdim Tenezzül edip de dereside yok.......gelmeyenvuslat
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vefasız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vefasız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu vefa başka bir vefa gibi... Ne bir semt, ne bir borç sanki... İhmal tadı veren bir vefa bu. Beklenen davranışların, gözlenen yolların unutuluşunun adı.
"Bir garip yolcuyuz iki cihanda, Dünyanın bir türlü durası da yok."
Diğer bölümleri çok, bu bölümü çok çok sevdim. Çok şey anlatıyor.
Hani o klasik vefalardan, vefasızlıklardan bahsetmeyeceğim. Çünkü nalıncı keserleri nalın yapmaya başlayınca, "Vefa" sözcüğü her darbede zaten bir enstrüman sesi gibi haykırıyor.
Hece şiirindeki ustalığından da söz etmeye gerek yok. Çünkü bu ustalığı artık her şiirine yaza yaza usandım. Okuyanlar seni pohpohladığımı sanmasınlar. Çünkü Sezar'ın hakkını Sezar'a verirsen de bir tuhaf oluyor bakışlar.
Velhasıl, şiirin adı "Vefasız"; ama benim Gülhun dostum vefa dolu...
Gülerken ağlıyor morali bozuk, Sevgi torbasında tükenmiş azık, Görenler diyor ki bu aşka yazık! Sıfırı tüketmiş darası da yok.
DEĞERLİ ŞAİRİM ŞİİRLERİNİZ ÇOK GÜZEL ŞAHANE KALEM TUTAN ELLERİNİZ HİÇ YORULMASIN SEVGİ VE AŞK DOLU GÖNLÜNÜZ HİÇ SUSMASIN SİZE BAŞARILAR DİLER SAYGILAR SUNARIM.
Sevgi olmayan gönülün ne kendisine ne de sevenlerine faydası olur. Sitemle harmanlanmış, vefasızlığın anlatıldığı emek verilmiş güzel dizelerdi. Tebrik ederim sevgilerimle.
Usta kalemin sitem dolu dizelerini okudum engin yüreği ve dost kalemleri kutluyorum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın _________________________________________________Saygılar
bir yare açtı ki gönül yurduna gezer durur bakmaz dahi ardına dermanı varsa da eyler kendine yarama dermanı veresi de yok
... dedim ben de bu güzelim şiirinizi okuyunca... Hem sizin hem de dost şairlerimizin dizeleri harika lezzette inci gibi işlenmişlerdi.Tebrik ediyorum değerli şair. Saygılarla.
O kadar dalmış ki değil kendinde Sanki deli ırmak,kalmış bendinde Ben neyim bilinmez onun indinde Verdiğim selamı göresi de yok
Vefasıza tokat gibi dizeler. Bir nefeste benden. Allah insanı böyle vefasızlardan korusun dileğiyle paylaştım bu güzel yürek seslerini.Keşke hiç olmasa yaşamda böyle vefasızlar
Umudu kesmesem ne gelir elden Hiç hayır gelir mi solan o gülden Zehrini akıtır yılan dilinden Bu aşkın bir yere varası da yok....
İşte böyle iki arada bir derede klamak yok mu.....................zordur zor.Çok derinden hissettirdi şiiriniz bu duyguyu selam ve saygılarımla.Allah'a emanet olun.
Gerçekten hoş bir şiir olmuş. Sitemler, öyle inceden inceye işlenmiş ki, nerede başlıyor, nerede bitiyor anlayamıyorsunuz. Her beyit, kendi içinde, başlı başına bir şiir gibiydi... Ve, ahenkli ses uyumları ile birbirine bağlanmıştı dörtlükler... Konu da güzel seçilmiş, güzel işlenmiş... Şairinden beklenilen güzellikteydi...
Aşk çeşmesinden içebilme özelliklerinden yoksun,çoğunluktan,sıradan biri gibi gelen muhatab'a yazılmış,içinde öfke de bulunan sitem şiiri.. Kutlar,selam ederim.
Ya sev yada unut dedim kendine Kuş gibi yuvayı kurası da yok Getirmek istedim sevda fendine Yağladı tabanı durası da yok........yunus karaçöp..yudumyunus
Sevdasına serin, gönlünde ikiliğe düşmüş olanın ne kendine nede onu sevene hayrı olmaz.. Hani meşhur bir deyim vardır ''namerde bahanemi yok'' misali..
Şiir konusu vede anlatımıyla beraber kusursuzluğuylada şiir adına anlamlı vede okunulası bir eser olmuş..
Şiir adına haz alarak okuduğum bu güzel eserinizi vede sizi kutlarım tebrikler..
"Bir garip yolcuyuz iki cihanda,
Dünyanın bir türlü durası da yok."
Diğer bölümleri çok, bu bölümü çok çok sevdim. Çok şey anlatıyor.
Hani o klasik vefalardan, vefasızlıklardan bahsetmeyeceğim. Çünkü nalıncı keserleri nalın yapmaya başlayınca, "Vefa" sözcüğü her darbede zaten bir enstrüman sesi gibi haykırıyor.
Hece şiirindeki ustalığından da söz etmeye gerek yok. Çünkü bu ustalığı artık her şiirine yaza yaza usandım. Okuyanlar seni pohpohladığımı sanmasınlar. Çünkü Sezar'ın hakkını Sezar'a verirsen de bir tuhaf oluyor bakışlar.
Velhasıl, şiirin adı "Vefasız"; ama benim Gülhun dostum vefa dolu...
Tebrik ediyorum...
Selamlar...