(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün bitti, ..........gece bitti, Arada perişan,darmadağın, .................................koskoca bir ömür gitti...
SAYIN GÖLE
Ömür bu nelere kadir değil mi? :) Naif duygularla örülmüş şiire ne denir ki. Güzeldi Hoştu Hazindi Şiirdi Güzel teşbihti. Mürekkep sanırım şiire rengini verdi.
Haklısın Koca Çınar... Arada koskoca bir ömür gitti,bitti... Ama bizim zamanımızda e-mail devri yoktu ki be dostum.Msn zaten düşüncesi bile imkansızdı. Biz uzaktan iç geçirmelerin çocuklarıyız. Bir gece perdeyi aralasa diye itlerle sabahlayanların son temsilcileriyiz.Şimdi mürekkep derdi de yok! Değiştir kartuşu olsun bitsin. :))
Sevdiğimi yazacaktım sayfalar dolusu, Kalemim de mürekkebim bitti.. Sevgimle doldurdum, ...........................yüreğime batırıp.. Bu kez de sevdiğim terketti.. Bunca çaba, ................bunca emek, Gün bitti, ..........gece bitti, Arada perişan,darmadağın, .................................koskoca bir ömür gitti...