(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğim titrediğinde, ................................dilim lal, Gözlerim senden başkasını görmez olduğu anlarda.. Yüreğine esir düşüp, Zamana savaş açan çılgın düşüncelerimi özledim.. çok güzel yazmışsınız.sevgiyle kalın tebrik ederim
Durmasını istediğim zamana sen, .......................................sanaysa hayat dediğim anlarda, Sorgusuz saatlerde, .................akrebin yelkovana kızmalarını özledim..
SENİ BİR YAŞAM BOYU BİTİRMEK DEĞİL DE, SANA HEP HEP YENİDEN BAŞLAMAK İSTERİM. ÖZDEMİR ASAF
TEBRİKELER.. ÇOK HOŞ BİR ŞİİR OLMUŞ.. ÖZELLİKLE ÖZLEM,HASRET TEMALRININ İŞLENDİĞİ ŞİİRLERİNİZE BAYILIYORUM.. SAYGILARIMLA...
Sorgusuz saatlerde, .................akrebin yelkovana kızmalarını özledim.. Saklambaç oynarcasına, Her gece bir köşene sakladığım şiirlerin haykırdığı sevgi sözcüklerini, En çok yüreğinde bulduğun anlarda, Yüreğimi yüreğine sobeleyen, .......................çocuksu sevinçlerinin çığlıklarını özledim..
Sorgusuz saatlerde, .................akrebin yelkovana kızmalarını özledim.. Saklambaç oynarcasına, Her gece bir köşene sakladığım şiirlerin haykırdığı sevgi sözcüklerini, En çok yüreğinde bulduğun anlarda, Yüreğimi yüreğine sobeleyen, .......................çocuksu sevinçlerinin çığlıklarını özledim..
"Saklambaç oynarcasına, Her gece bir köşene sakladığım şiirlerin haykırdığı sevgi sözcüklerini, En çok yüreğinde bulduğun anlarda, Yüreğimi yüreğine sobeleyen, .......................çocuksu sevinçlerinin çığlıklarını özledim.."
Harika dizeler. Etkilendim ve inanılmaz mutluluk ve umut saçıyor. Güzel özlemler bunlar.
Oo yine çok çok güzel bir şiir, bir bilseniz ben bu şiiri okuyunca neler neler özledim. Çok uzaklara , büyük özlemlere götürdünüz beni. Özlemlerinize kavuşun ama mahrum bırakmayın özlemlere yazılan şiirlere. Tam üç kez okudum. Keyifli bir o kadar da özleticiydi şiiriniz. Sevgiyle...
ağlarken gördüm bir bulutu
akrep yine yelkovanı sokmuştu...
tebriklerim öyle çok ki Çınar dost..
kaleminiz daim olsun sevgiyle sevdiklerinizle kalın emi..