(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlayabilmek, ağlamak kadar ruhu temizleyen ne vardır ki, gözleri öyle güzel bakar ki insanın tertemizdir ki ayrılıklar; ağlamadan geçen gün var mıdır?
herkes herşey ağlar ayrılık özlem varsa...anneannem vefat ettiğinde bahçesinde ki çok sevdiği erik ağacı kuruyuverdi. işte oda böyle ağladı sanırım...çok güzeldi yine şiiriniz...tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
Bilir misin hiç bir saz ağlar mı Ozanlarının ağzından dinlemeye gör O sarsılmaz dediğin çınarlar hiç ağlar mı Bir kez dallarını kesmeye gör Hep gülmeliler dediğin sevenler hiç ağlar mı Aşık olup da bir kez ayrılmaya gör Ya ben,ben hiç ağlar mıyım sevdiğim Boş ver öylesine doluyum ki sormaya gör. Sevgili Çınar Göle yürekten tebrikler harikasınız
Bilir misin hiç bir saz ağlar mı Ozanlarının ağzından dinlemeye gör O sarsılmaz dediğin çınarlar hiç ağlar mı Bir kez dallarını kesmeye gör Hep gülmeliler dediğin sevenler hiç ağlar mı Aşık olup da bir kez ayrılmaya gör Ya ben,ben hiç ağlar mıyım sevdiğim Boş ver öylesine doluyum ki sormaya gör.
Ağlanır ağlanır değerli kardeşim,Ağlamakta aşkın sessiz sözleridir.Gerekiyorsa aksın gözyaşlarımız aksınki gitsin ruh paslarımız akan gözyaşlarımızla..Kutluyorum kerdeş yüreği..
Sımsıcak olduğu gibi, yağmur bulutları kadar da yüklü bir çalışma okudum kıymetli kaleminizden efendim. Öyle ki bana yağmurun toprağa sirayeti kadar işledi. Usta kaleminiz daim olsun. Gözyaşı illa olacaksa yaşamınızda sadece sevince dair olsun. Acizane tebrik eder, ihtiram ile selamlarım.
Birçok filozof, bilim insanı ve şair, gözyaşının bir "katarsis", yani temizlik etkisi olduğu fikrinde birleşiyorlardı. Fransız filozof René Descartes, ağlayabilen insanın sevme ve merhamet etme becerisine sahip olduğunu düşünüyordu. Ağlayamayan insanın içi sürekli artan bir nefret ve korkuyla doluyordu. Romalı şair Ovidius, 2000 yıl önce: "Ağlamak, öfkeyi siler", demişti.
SAYIN GÖLE ... Ağlanır efendim ...:) Güzel ve anlamlı bir şiir ve Sizin kadar değerli dostum. Gözlerin rengi de güzelleşir ağlayınca ..
Bir avuç bulursa hele bu yaşlar, o daha da güzel olur. SAYGILARIMLA.
Perde perde ağlayışlar sazın telleri , söz durur mu peşi sıra sürür türküyü.. Saz ağlar,söz ağlar, göz ağlar... Yüreğine gölge düşmesin hocam, dua ile... Saygılar...
gözleri öyle güzel bakar ki insanın tertemizdir
ki ayrılıklar;
ağlamadan geçen gün var mıdır?
ne güzel bir şiir okutunuz, teşekkürler
selam ve saygılarımla