Karanlık gölgelerin şehrinde Erken uyur insanlar -Dünde k/alanlara sarı/lam/az Şimdide ol/an/lar- Kalabalık boşluklar loşluklarla avunur geceleri Eğleşirken kuytunun kan/atları Geçmişin külleri ruhlara d/okunur Acır ecelin elleri Ölüm bile geç gelir geceleri...
Hüzünlü yalnızlıklara sığınır Senfoninin ağır tınısını duyanlar...
Kederler koşar Karartıların ardından Yeni gölgeler peydahlanır Ve Saçlarına tutunur gecenin yakomoz dokunuşlar Bir diriliş yankılanır denizin üstünde ansız... Sıyrılır izlerinden tüm yakarışlar Görkemi dünde k/almış nöbetler Çağırır rüzgarlarını geriye Yıldızlar iner göğün yüzünden suyun üzerine E/ser kor kanatların alevleri Seherin yeliyle...
Kopan zamanın Eksik parçal/arı ağlaşır Sonsuzluğun koynunda Biz dokunamayız Siz dokunamazsınız Onlar dokunam/azlar -Erken de merhaba der ecele yüzler- Büyümez kar altında don/ar kalır çiçekler . . .
Başı bozuk kahkahalar kendi ekseninde yankılanır Çık/ar arş-ı alâya bulutların üstünde soluklanır Hayatın seyrinde bir tufandır nefesi Gül dalına kon/an bülbülün yazgısında Saklıydı şeceresi.
Ve dün boşlukta asılı kaldı Varılan hiç bir yer henüz gelecek değildi ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve dün boşlukta asılı kaldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve dün boşlukta asılı kaldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kederler koşar Karartıların ardından Yeni gölgeler peydahlanır Ve Saçlarına tutunur gecenin yakomoz dokunuşlar Bir diriliş yankılanır denizin üstünde ansız... Sıyrılır izlerinden tüm yakarışlar Görkemi dünde k/almış nöbetler Çağırır rüzgarlarını geriye Yıldızlar iner göğün yüzünden suyun üzerine E/ser kor kanatların alevleri Seherin yeliyle.........................................tebrikler
Güzel anlatımdı severek okudum ve dinledim selamlıyorum yüreği kalemi Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın ________________________________________Saygılar
Ve dün boşlukta asılı kaldı Varılan hiç bir yer henüz gelecek değildi...
Dün bugün'dür, bugün'ün ise yarin. Kaçis yok, hep pesinde Hayat denen bu daim Bir gün bitecek.. Geriye, hesaplar kalacak.. Dün'ünden, bugün'ünden , Yarin'indan.. Yasamak , yasamak ne güzel sey ki bazen zalim, hain.. Yüreğinize sağlık şairem tebrik ederim çok sevgiler...
yüreğimin her kapısını kapama vakti zamanıdır şimdi ellerimin ayasından her dudayı sökmek mesela mesela diyprum aa can derin bir düşü sökmek lazım usumun girdabından şöyle başımı yaslamalyım hüznün kamçılanan dudaklarına bir ağlama lehçesi serpilmeli gözlerimin söylemlerine sen ağlamalyım..
“Kederli yalnızlıklara sığınır Senfoninin ağır tınısını duyanlar…”
“Saçlarına dokunur gecenin yakomoz dokunuşlar Bir diriliş yankılanır denizin üstünde ansızın…” Çıkar yüzeye yakomozla saklanan tüm okşayışlar Gecenin gizli elleri Ölesiye diri Ve anlamsal dalgalar oluştururlar. “Yakarışlar”ın” hiç biri, Girmez o an, Görünmeden yakomozların billurlarından içeri…
Ne yarın, Ne bügün, “Asılı kalan boşlukta ki dün” Yalnız dün ? Eksik kalmış sayısı yaşamaların gün gün ! Sarılmayınca dün de kalan insanlara geçmiş gün, Yani her dün !...
Yaşanmamış hüzünsüzlüklerin tamamı. “Kopan zamanın eksik parçaları” Gözyaşına boğmuş , Daha şimdiden yaşayacağı kimi anları Yaşanmamış yaşamın geri kalan tarafları, Giderek aşındırılmış sevdanın var olan sıcaklığını !...
Sığınmaç oynanmışlar adeta, Birden “Kederli yalnızlıklar” üşüşünce ruhlarına. Kızgın “Senfoni” haykırışlarından, Sağa sola kaça kaça…
Her şey yaşamda, Biri alacak, biri verecek gibi, istenilmese de birbirlerine bağlı Her şeyin, ama her şeyin vardır bir nedeni; “Gül dalına kon/an bübülün yazgısında Saklıydı seceresi…” Kim haklı ? “Başı bozuk kahkahlar” mı ? Tesadüf mü, Yoksa doğru değil mi “Bülbülün yazgısı”
Nasıl gelecek olsun “varılan yer” Dün, dünlerde asılı kalmış birer birer Sende kıpırdamazsa yoğun istekler Dünler sensiz de gelip geçer ? Aksi halde duygular bile ekşirler !?...
kesinlikle her şeyin bir nedeni olduğunu düşünüyorum bende ve o nedenleri bulmak bizim yolculuğumuzun amacı olabilir teşekkürler ediyorum bu güzel yorumunuza esenlikler dileğiyle selam ve saygılar
Varılan hiç bir yer henüz gelecek değildi
...
tebrıklerimle...