göz kapaklarıma düşen uyku zamanın üzerinde izler kırık fay, ley hattında
zaman paradoksal bir boylamda algı ötesinde sonsuzluk
kim neyi arıyor hala? ibrişim bir nefesle üfledi peri! masalın kurgusuna dahil oldu sihir gökyüzünde parlak dolunay ay ve yıldızın yakınlığı güneş kaldırdı ötelerde perdesini ey ihtişamında büyüyen güzellik!
kuyruklu yıldız geçerken zamanın elinde kırıldı ok ve saptı bir süre ibresi
kupa arabası sütunlu yolda mağrur bir kucaklaşma yolla kupa arabasında bir çekim, bir iz düşüm yer çekimi devrede... metafor dalgası sarmamışken daha çakır yıldız gökyüzü
ey kelam! dudağında tut! düşürme yere ölümü son söz, son günah kadar ömre yakın mucize yaşantının özünde kristal köprüyle kucaklaşıyor gece devrik cümlelerin hezeyanı kuş köprünün üzerine kondu konmayıp ne yapsaydı ya? dal sarkar alıcı kuşun niyeti farklı ...
ah zaman! kötü yürek taşıyanlar yana çekilsin! çalarken borazanlar prens arar en güzel kızı kızda masum bakışlar maskülen telaş adımlarında
allı pullu dilekler oynaşıyor gökte geçmişe dokununca küller ey yalnızlık sırtımı sıvazla! kendi kendimde çoğalıyorum nasılsa kalabalıklara sığmayan bir boşluk sonrada bağışla beni sevgilim hikayeyi bitiremedim henüz
bu atmosferde bu sırça sarayın yolunda ertelediğim düşlerin kırsalında ayakları çıplak düşler yürüyor toprak yolda yeşil çayırlara basan adımların üzerinde beni saran hava masmavi yine gökyüzü oksijen doluyor ciğerlerime dilime dolanır bir ıslık ve başımı örtüyor bulutlar bir adım ötede bahçe savuruyor rüzgar saçlarımı hafifçe kapanda fare tutsaklıkta yokluk ben seyirciyim sadece bir dokunuş sihirli değneğin asaletinde tılsım yağıyor yukarıdan
geceye vuruyor gong sesi kız pelerinine sarılıyor az daha
bir ıslaklık burnumun ucunda yağmurdan düşüyor ilk damla on ikiyi geçince saat bal kabağı bahçede kupa arabası pusların arasında kimse yok içinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kupa Arabası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kupa Arabası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kül kedisi olabilmek, tüm yıpranmışlıklara ve zorluklara rağmen içindeki sevgiyi ve aşkı hep yaşatabilmek, güzel bakabilmek, güzel hissedebilmek atrafını, umutla, hoşgörüyle...Bir gün mutlaka hayatın sana sunacaklarını bekleyerek özlemle yaşatmak onu yüreğinin en masum en güzel yerinde..yüreğine sağlık şairem, harika dizelerdi, sevgiyle kal...
Zaman paradoksal... Mısralara dokunarak paradoksal akımı çılgına çevirmiş kaleminiz. Her mısra bir öncekinden güzel, her bölüm bir sonrakini iple çektiriyor.
Şiirin özü gece yarısından çok önceye ve bal kabağına dönüşümde saklı.
son söz, son günah kadar ömre yakınken kötü yürek taşıyanların yana çekilmedikleri gibi bütün güzelliklere de kan doğramaya hazırdırlar hep... dileğimiz masalın kurgusuna uysun bütün duygular ve güzelliklerin raksı başlasın en güzel melodilerin tınısında... gönülden kutladım güzel şiirinizi şairim her dem saygı ve selamlarımla
mükemmel bir paylaşım. Duygular hisler ve anlatımlar su gibi. akıp gittiği bir zamanda gelen ilhamın . vermiş oldugu ganimetten biz okurlarına armagan olan eseri Kutluyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum. Selam ve saygılarımla.
"bir adım ötede bahçe savuruyor rüzgar saçlarımı hafifçe kapanda fare tutsaklıkta yokluk ben seyirciyim sadece bir dokunuş sihirli değneğin asaletinde tılsım yağıyor yukarıdan"
bir peri masalının içinde şiirin ezgisiyle gezindim bir an... okuttuğunuz için sonsuz teşekkürler...
"ey kelam! dudağında tut! düşürme yere ölümü son söz, son günah kadar ömre yakın mucize yaşantının özünde kristal köprüyle kucaklaşıyor gece devrik cümlelerin hezeyanı kuş köprünün üzerine kondu konmayıp ne yapsaydı ya? dal sarkar alıcı kuşun niyeti farklı" ..... yüreğinize sağlık sayın şair. beğenerek okudum dizelerinizi.
ne güzel bir şiir beyaz atlı pres inşallah bulur sizi kelebek kanatlı cam papuçlu yakışlı bir beyazattlı..:) buda sıcak bir gülümsemeniz içindi..:) sevgiler..
Sevgilerimi yolluyorum.