hem çok hemde yokumun yükünü taşır yazamadıklarıma kızgın şiir.
duydum ki ölmeye bıraktığı kıyıdan seyrederken sözcüklerin uyku halini dilini ilan tahtasına çivilemiş ve kalbinin kırıntılarını süpürmüş kör bir oyuğun içine.
ve gördüm diz kapaklarının arasına döktüğü gözyaşları olmasa acısından yıldırımlar düşecek parça parça sesler fışkıracak sessizliğin alfabesini kusacak derisi ve küçük küçük mavilikleri olacaktı gövdesinin.
freud kadar yakınmalı belki düşlerden-dedim bir duvar gibi hissiz beynini teslim etmeli yarasaların çığlıklarına ki korkutup kaçırsın düşleri üzerine lanet bulaşmış bir keşişin her adımında hırpalamalı şairleri sevgilim çünkü söz kimine zehir kimine açık yara müsvettelerde.
tıpkı benim gibi yap hadi iç avlumuzun ağırlığına karışan acı ve rüzgarın uğultusuyla tüm suçu şairlere atıp susalım tanrı bizi duymadan..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU NASIL ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU NASIL ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ki nasıl kini berdellere bölüp bedelini kaderden öte çizip kendini çarmıha germiş. Nasıldır iç sesini duymak karşıdakinin bilir misiniz ki ben bilirim pc başında aval aval harfleri dikenli tel yutar gibi yutkunmaktir-öyle oldum(k)-
Günlerden cumartesi öncesi aylardan Muharrem dedim ya Rab neden kavlimiz hep acı içmiş neden keder başrolde neden yazılıyor şiir ler ve neden halen biz çözüm bulma yolunda tembeliz
sonra şiir fısıldadı kulağıma sonra cümleler sonra kelimeler ve en son bir harf ile noktalandı tema!
nasıl bir şiirdi diye soran olursa sustuklarımızı süslemeyi seven bir milletiz okuyanın canı sağolsun deyip anlamayanı, yan(a)mayanı yollayacagımız bir şiir olsun bu, öyle deyin.
ekleyin sonra sessiz olsunlar Tanrı duyar yoksa biz Rab ile irtibattayız.
Güzeldi' d'okunmak cümlelere gözlerimizle.
anlaşılmak ve anlatilanı unutmamak umudu ile. kaleme selam olsun.
miktarı arşelenen o tanrının ruh söylencesidir
fani doğruluğumun emanetidir ...