Bütün istasyonlarda hüznümün sureti asılı infaz bildirilerim okunuyor bütün sokaklarda düşlerimi rehin bırakıp yıldızlara gecenin bir vaktinde örtüp üstüme karanlığı ellerimi cebime, seni kalbime koyup çekip gidiyorum işte düşe kalka uçurumları alıp terkime varsın kimse tanımasın beni bir sen tanısan yeter...
dostluğun, vefanın tükendiği sevginin, aşkın yok olduğu, arkadaşlıkların çürüdüğü yerdeyim ellerimi cebime, seni kalbime koyup son kez öperek alnından alıp omuzuma kimsesizliğimi gidiyorum işte ardımda ölümün ayak sesleri önümde kanlı cam kırıkları ölüm ki, inatla yürüyor damarlarıma sahtekar kumarcıların hileleriyle suçsuzluğuma inandıramadım feleği suçsuzluğuma bir sen inansan yeter
kimsesiz yollarda sızlasa da ayak izim vurup kaderimi yerden yere öfkemi, kırgınlıklarımı alıp sırtıma gidiyorum hiçbir yeri olmayan yolcuyum artık serme mahsun bakışlarını önüme, bükme boynumu varsın kıyametini sırtıma geçirsin hayat ne yazar yüreğimde bin yara kanarsa da varsın yel uçursun hayallerimi umudumu sel götürsün ölümden ötesi mi var ey yar bir acına yanarım bir sana ağlarım gözyaşımı sen silsen yeter ...
varsın onurunu mezara gömenlere kalsın bu dünya gidiyorum işte düşe kalka uçurumları alıp terkime yaşayamadığımız mutluluğu çektiğimiz acıları yitirdiğimiz umutların hesabını sormadan gidiyorum... sen olmasan acım büyümezdi belki bu kadar biliyorum...
Ah!.. hep özlemler düştü payımıza ey yar. al yüreğinin sıcaklaığına sakla yüreğimi varsın gülüme ayaz vursun dolu kırsın dalımı medet dilemem muhanneten ben onurumu başımın üstünde taşıdım hep varsın bin kurşun sıksınlar yarama yaramı da alıp giderim ben varsın dünya alem düşman bilsin beni Bir sen dost kalsan yeter
ve ey hayat ey yaşadığım acılar, ey sevdalı gençliğim, ey umarsız yaralarım, duman duman tüten efkarım damar damar acı ve ihanetlerle örülen kalbim attığım her adımda düştüm, dile düştüm, küle düştüm gamdan dağlar kurmuşum şimdi üstüme. hoyrat acılarla susmuşum, varsın kimse duymasın sesimi feryadımı bir sen duysan yeter ben sevdamı gönül içre saklamışım yerini bir sen bilsen yeter ...
ölürsem dudağından bir gül bırak dudaklarıma ört üzerime gözlerini üşürsem yüreğimi yüreğinin üzerine koy varsın omuz vermesin tabutuma kimse, kimse ağlamasın ardımdan mezarıma bir sen gelsen yeter...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Feryadımı bir sen duysan Yeter şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Feryadımı bir sen duysan Yeter şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.