Dur! Rahat ol Basamağın keyfini çıkart Laf cambazlığını bırakıyorum Laf ebeliğine soyunacağım bundan sonra Tehlikeli oluyordu bir ipin üzerinde Bir oraya bir buraya seğirtmek Yeni kelimelerin doğumuna Tanıklık edeceğim... ...
Ağır kalibreli söz çıkartan avazları da bırakıyorum Şan derslerine başlarım belki Kim ne yaparsa yapsın Ben yokum! ...
Yeni bir hikaye önümde Eskisinin suyu çıktı elbette Salt doğruların durağına yaklaşınca Bir sürümlük iz kalmıştı önümde ’Sür gitsin karanlığın üzerine’ Dedim, Ve yürüdüm işte... Dahası yol bitmedi hala önümde... ...
Sıkışıp kalmıştım belki de bir yerlerde Gün dediğimizin dönümü önümde Dönülemeyen gece ise ardımda Aralıyorum karanlıkta bir perde Sürek avı değil çektiğimiz böylece Zihne düşen gölgeden mütevellit her şey Son sınırı da kaldırdım mesela dün gece Artık geçiş için uğraşmaya gerek yok Ne kadar sınır kapısı varsa açtım kendime ...
Ayak izlerimde kaybolduğum akşamların modası geçti Şimdi narçiçeği bir ruj dudağımda Ellerimde yine aynı boyalı tırnaklar Saçlarımda ay ışığı sabahlara kadar Sapsarıdır saçlar Yeşil gözler Görkemli kahkahalar Daha ne isterim Tanrıdan İyi bir uyku! ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞ UCU LAMBASINA ÜFLEMEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞ UCU LAMBASINA ÜFLEMEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstadım; ustaca yazılmış dizelerinizi alkışlıyorum yalnız herkes fon müziğinden bahsetmiş. benim PC ses açmadığı için bu güzelliği kaçırdım:( ama eminim mükemmel bir bir uyum olmuştur.
ŞİİRİNİZİN İLK HECESİNİ OKUYACAĞIM SIRADA FON MÜZİĞİNİZDEN YÜKSELEN PİYANO SESİ YOKMU HELE DİZELERİ SARAN KEMANIN DOKUNUŞLARI ÇOK GÜZELDİ/BİR BÜTÜNÜN EN BÜYÜK PARÇASINI SEVERİM..TEBRİKLER/SELAM VE SAYGILAR.
Maide hanım yüreğinizde nasıl bir duygu seli var ki böylesine bizi içten etkileyen eserler yazıyorsunuz..gıpta ediyorum inanın bazen.. güzellikler ikram eden şiirleri bizlerle paylaştığınız için sonsuz teşekkürler..
Dur! Yeni kelimelerin doğumuna Tanıklık edeceğim... ... Ağır kalibreli söz çıkartan avazları da bırakıyorum ... Salt doğruların durağına yaklaşınca Bir sürümlük iz kalmıştı önümde ’Sür gitsin karanlığın üzerine’ Dedim, Ve yürüdüm işte... ... Ayak izlerimde kaybolduğum akşamların modası geçti Şimdi narçiçeği bir ruj dudağımda Ellerimde yine aynı boyalı tırnaklar Görkemli kahkahalar ... Üflerim başucu lambasına Düş perileri rüyamda Avunurum uykuda.... ...................................
İşte bu dizelerde takılıp kaldım bu harika şiiri okurken, müziğin de etkisiyle.... Bana göre hayli etkili ve derinliği olan betimlemelerdi; çağrışımları öyle çoktu ki, zihinde görüntüye dönüştü... siyah-beyaz bir film oldu adeta; hüzünlü, içten ve doğaldı... Teşekkürler duyumsatan kaleminize... Saygı ve selam ile...
sevgili Maide şairem seni en güzel sen anlatabilirdin şiirini bir kez daha burada da okumanın hazzı ile içtenlikle kutladım sayfa resmi de çok hoş olmuş sevgiler
ustaca yazılmış dizelerinizi alkışlıyorum yalnız herkes fon müziğinden bahsetmiş.
benim PC ses açmadığı için bu güzelliği kaçırdım:(
ama eminim mükemmel bir bir uyum olmuştur.
Yüreğine kalemine sağlık
esenlikle kalınız