Sen, Sonsuzluğa sığınan pırıltı Küçücük kar tanelerine bakıp yol bulan Bakıp da göremediğim Sesini duyup işitemediğim Bir yıldız damlasısın vahamda… Güzelliksin düşlerimde…
Özlemler sığmıyor hecelere Gece bakışlı güzel görüşlü Fırtına kanatlı sevdalar Konuyor yürek ayazlarıma Hasret damlıyor yürek kapılarıma Ummandaki dalgaların kaynağısın sevgili Atamadığım tüm adımların tuzağısın bende Ah! Kuytuların güruhu Bedenimin eş ruhu Serzenişlerimin kahkaha yanı Sever mi insan kendisinden olanı? Özlemimsin Düşüncelerimin karesi Varlığımın zerresi Neredesin?
Yıldızlar ışıklarını saçmıyor Ay ortaya çıkmıyor Güneşim beni ısıtmıyor Bende misin? Varlığımda hapsolan yokluksun Düşlerime sokulan boşluksun Tutsam tutabilsem eksenini Kendimi bulacağım sanki Senden arta kalan Bir dolu kelimedir şimdi Ne yana baksam kapalıdır seçki Eller boş Eller isteksiz Yürek almış başını gitmiş İsteksiz…
Ey zerre! Nereye işleyeceksin söyle Sen ufukta bir damla ziya Ben düşlerle avunan hülya Bir eş ruha benzeyen seda Hakikatim neredesin? Koskoca evrenin içinde Milyonlarca insanın arasında Ruhsallığın özünde Hangi diyarın bana dönmeyen yüzündesin Kim bilebilir kimsin Söylesene sen ben misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞ RUHA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞ RUHA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzeldi şiirin Maide'm eş ruhları bir elmanın iki yarısı gib anlatılırsa da bir şarkının beste ve güftesi bir şiirin ruh ve kalemi değiller midir ki o eş ruhla karşılaşanlardır zaten gerçek aşkı yaşayanlar ...eş ruhlar aynı anda aynı acıyı aynı hüzünü aynı mutluluğu hissederlermiş Mevlana ve şems de de gördüğümüz gibi maide harika bir konu tebriklerimle sevgiler beyaz güller içinden
Bir yudum Deniz suyuda deniz suyu, bütün deniz suyuda deniz suyu Zerreside, misakalide çok kıymetli ,hamurunda aşk sevgi yoğurulursa Yine yürek sızınla sevgili şairem ,maya çalmışın sevda okyanusuna Duy sana ey sevgili bu sedayı, zerre kadar onurun varsa duysana ____________________Sitemi tabiiki muhatabı her kimse, o vefasıza Köze düşen gönül çiçeğine, selam ve saygılarımla Laf aramızda sevgili şairem, bu gün yüreğin sıcaklığı karşısında Güneş bile ,mahcup sana Köze düşen yanık yüreğinle ,nice mai yıldızlara * * * * * ** * * * * * * * Saygılarımla
saygılar