İki kıvılcım sonsuzluğun ortasında Şehadet ediyorum ki Ben orda değilim! Gölgemde kalmış suretlerden birisidir …
İki kora bakıyor gözlerim Bir yanı gün ışığının izinde aydınlık çakmak çakmak Diğeri, Zifiri bir kuytu, ören yerinde. Semaha durur zihnim Bakıyorum engereğin gözleri karasal iklimimde Yılan terbiyecisi değilim Gözümü yumuyorum Saniyede bilmem kaç tuğlayla örülüyor duvarlar Gözümü açıyorum Onca ördüğüm duvar yerle bir!
kederli kırıntılar yağıyor bu bağlamda her yere Ayağımı atıyorum bastığım yer toprak Toprağın altı meçhul Neredeyim? Dünya denilen yerin üzerinde birçok niyetteyim Önüm umutlarla dolu bir vaha Ardım dünden kalanlarla bir derya Tecrübelerle yüzüyordum dün suda
Ben geceyim! En karanlığı basıyorum yarama Bir vurguna sürgün edilmiş yanıma ilikliyorum Hoyrat bir kucaklayış şimdi dokunduğum Lime lime dökülüyor yaşantı alnımın ortasına İçimde bir sürgün daha Baş edemeyeceğim derken Filizleniyor bir şey derinlerde Karanlığa başkaldırıyor tomurcuklar çiçekçiçek Ben ölgün karartılardan muaf ellerime dokunuyorum Hepsi birer hasretgönül pınarımda Başkaldıran dizeler düşüyor kalemimden yüzlerce Gece dolusu çıyanı besliyordum kuytuda Ki Bir serçe uyuyormuş koynumda Küçük bir kalp atışı avucumun ortasında Hayata bırakılmış bir can Küçücük koynumda Umutlara yaklaşan soneler atlıyor Sonsuzluğun okyanusuna Dilimin ucunda henüz bitmemiş gülüşlerim Kilometrelerce uzaklara uzanıyor zamane hattımı İşgal artığı tüm kıyılarım Kaotik zannımın sonunu yazıyorum Parmaklarımdan dökülüyor yazdığım hükümler Karanlığın katline ferman okuyorum Dökülürken ışıktan damlalar
Ben gündüzüm! Saçılıyor avuçlarımdan gülücükler Bir hararetin kaynağı Bir aşkın ilk ve son durağı Hayat dolu nefesim bedende Kahkahayım nöbetlerde Aydınlığı tutuyorum siperlenmiş gölgelere Yanılsamaları geçtim sessiz coğrafyamda İklimlerin evrimiyim yankılanan bir aynada Kemirgen bir ütopya sentezlenip toparlanmış dimağ eksenimde Yansıma dolusu suretim her yerde Hayatın dinmez açlığıyım. Eksi birde donan derecenin firarında patlayan kucak dolusu ışığım Bir yanıma inat! Hiçliğin koynunda varlık Varlığa çivili yokluğum Tüm karasallığımla eril ve dişilim bir formun altında Temsil ettiğim tüm veçhelerimle Özüyüm meselenin.
şiirime ses olan Deniz Pınar’a sonsuz teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT YAŞANTININ ÖLÜMLE DANSIDIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT YAŞANTININ ÖLÜMLE DANSIDIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah be bitanem nasıl bir hüzün kasırgası bu üstüste inan mahvettin beni.Bu değere nefes olan Deniz Bey' i de tebrik ediyorum.Mükemmel bir ortak çalışma olmuş.Emeği geçen her iki şair dosta gönül dolusu teşekkürler.Selam ve sevgiyle.
Sevgili can dost harikaydı yine kalemin susmasın sevgilerimle yaşamla ölümün dansı her daim yanı başımızda bakarsınız aniden karşımızda hayat bu riskler yumağı ve bir arapsaçıdır .
rüzgar çanları tarafından 10/19/2013 12:37:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
nefis bir yorumun hazzında dinledi şiir. anlatım oldukça etkili ve derin manalarla dolu. betimlemeler yerinde ve şiire değer katmakta. yaşanan olumsuzlukların acıların hüzünlerin farklı tonlarda ve değerlerde sunumu. hayatın ta kendisi mısraların özünde. kaleminize sağlık.
Bodrum'da sizin gibi kalemi güçlü bir şairemiz daha var Hicran Aydın Akçakaya onun kitap imza gününe gelmiştik geçen yıl belki tanışıyor sunuzdur tekrar selamlar
Bir yanıma inat! Hiçliğin koynunda varlık Varlığa çivili yokluğum Tüm karasallığımla eril ve dişilim bir formun altında Temsil ettiğim tüm veçhelerimle Özüyüm meselenin.
BEN ADEMOĞLU ADEMİM YANİ İNSANIM . Doğrularımla , yanlışlarımla her şeyimle der gibi . Oldukça etkileyici bir sunum. Güne aday bir çalışma.Seslendirme de öyle.
Gözümü yumuyorum
Saniyede bilmem kaç tuğlayla örülüyor duvarlar
Gözümü açıyorum
Onca ördüğüm duvar yerle bir!
Ah be bitanem nasıl bir hüzün kasırgası bu üstüste inan mahvettin beni.Bu değere nefes olan Deniz Bey' i de tebrik ediyorum.Mükemmel bir ortak çalışma olmuş.Emeği geçen her iki şair dosta gönül dolusu teşekkürler.Selam ve sevgiyle.