Dokunsam saçlarına sapsarı yıldızdır onlar Yukarıda bir at kuyruk Gözler yemyeşil bir zümrüt Korktum kendimden Büyümemiş miydim ben?
Takılır şimdi ardıma gün ışığı görmemiş düşler Gözlerimi kapıyorum Yanılsama dolu anılara Açtığımda bir düşten artıp kalan Kırıntıları topluyor olacağım ben. Pamuksu dokunuşlar Çelik sezişler Alev görüşler Zekâ herkeste başka işler Sorgular her şeyi Didikler gerekmeyenleri Gerekliler telaşta…
Ah senfoninin eksik kalan tınısı Nasıl bitiyor gidişatın şarkısı Yol deyip yürüdüğün yerlerin ötesine Geçilmiyor meşale ile Aydınlanmıyor insan lambanın önünde Bir dolu kabahattir bildiklerim Bilmediklerim kendime gerekçe Yansımanın boyutu sırlarda gizli Bir çalımlı edaya kapıldı dünden kalanlar Döküldü teker teker sayfalar Takvim çıplaktı Ayaz sonsuzlukla tanıştı Saydamdı kırılgandı Düş tozuna bulandı suretler ...
Kaç günahın sevabını alıyordu Umuda dönen yüzler Ben yıldızlı göçlerin ayaz çığlığıydım dünde Velev ki yarında Şimdi bir damla saltanattı düş dediklerim En sevdiğim iklimde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın yaşamdan beklentisi çok.Bazen her istediğini elinin altında ya da yanıbaşında bulamıyor. İşte iç serzeniş veya çatışma da burada başlıyor. Beklentiler hâlâ beklerken düş kurmanın da tadı yok ya. Fakat hani altımız ve de üstümüzle insanız ya durup du- ramıyoruz eli kolu bağlı olarak.Elimizden geleini elimizle,dilimizden geleni dilimizle içimizden geleni de çoğu kez yakararak yakalamaya çalışıyoruz. İyi ki bunu yapıyoruz! Aksi halde her şeyi bitirmiş oluruz. Laf uzadı,affola. Teşekkür ederim saygılar.
evet ne çok beklentiye dayalı yaşıyoruz aslında tüm bunların ardında belkide hiç gereği yok kendimizi onca üzüp sıkıntıya sokuyor olmamızın teşekkürler ediyorum değer kattınız hocam sağolun saygı ile...
ilk baştan kaleme hakimiyetinle dizelere vuruyor kendini okur...
ve fon seçimi yine çok güzel...
Kaç günahın sevabını alıyordu Umuda dönen yüzler Ben yıldızlı göçlerin ayaz çığlığıydım dünde Velev ki yarında Şimdi bir damla saltanattı düş dediklerim En sevdiğim iklimde…
Suskun dilimizin yırtık çığlıklarına düşlerimizi çağırınca izleriz gökyüzünden denizin derin gizemlerini. Koyu bir şafakta taşın sesini dinleriz, son ışıklar çekilene kadar ömrümüzden hüznü yazarız şiirlerimize. Kendi bileklerimizdeki kulaçlarla o yaşam kulesine varınca duyulmaz olur dalganın sahile vuran sesi. Bir eldir tutmak istediğimiz ve bir bedendir sarılmayı beklediğimiz, ateş kendi içinde yanar durmadan, çileyle örülmüş bir yaşamın son deminde yanağımızdaki gülücüklerle ‘hayata’ deriz… Muhteşemdi.
Ah senfoninin eksik kalan tınısı Nasıl bitiyor gidişatın şarkısı Yol deyip yürüdüğün yerlerin ötesine Geçilmiyor meşale ile Aydınlanmıyor insan lambanın önünde Bir dolu kabahattir bildiklerim Bilmediklerim kendime gerekçe Yansımanın boyutu sırlarda gizli ..............tebrikler
Ustacaydı okunası şiir beğeni ile okudum.............. Yüreğine kalemine sağlık üstadım Yüreğin susmasın __________________________________________________________________Saygılar
" Bir dolu kabahattir bildiklerim Bilmediklerim kendime gerekçe Yansımanın boyutu sırlarda gizli "
Bence şiirin aort damarı burda atıyordu ..Bundandı tüm öncesi ve nihayeti...kan pompalayan kalbi...
Öyle sevgili şairem öyle..hayaller ve düşler, beklentilerimiz hep bir keşkenin ardında temellenmemiş midir zaten..hep bir hataya ya da bize hata yapılanlara dair ve onların düzeltilmesine dair şekillenmemiş midir...ruh ve düşün dünyamızda.
İnsanız be şairem...her şey bizim için..ne yapalım sevinçlerimiz kadar acılarıda, düşleride, gerçekleride kabule doğuştan andlıyız..başka çaremiz yok.Dizelerde kanasa da isyanlarımız ...inşallah diyorum inşallah...yürekten süzüldükçe yaradan er ya da geç duyacaktır ...bilecektir...
Yardım edecektir en nihayetinde bizlere...ve dizelerinde dedin gibi o düşlere inşallah ereceğiz günün birinde.
Mübarek günde duamız olsun bu şiir ve yorumda hepimize...
gönülden tebrik ve beğeniyi yüklenmiş engin sevgim ve saygımla şiir yüreğinize değerli şairem.
evet gönül ister ki hiç keşkeleri katmayalım hayatımıza ama bazen bu sözün ilerisinde durmak pek mümkün olamıyor yinede evet dediğiniz gibi insanız ve bu bizi her şeyden daha güzel bir yere koyuyor sizin içinde güzel ve mutlu bir bayram diliyorum sevgilerimi gönderiyorum çok çokk teşekkürler değerli şairem