(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* TEK/BiR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* TEK/BiR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ver'len mesajlar alinan ogutler hangimizin degirmeninde en guzel un olup ogutulmez ki, nimet, hikmet, rahmet ve himmetin sualine cevap arayislarda... Yapabilene, azami derecede dikkate edebilene helal olsun diyerek, Gonulden kutluyorum siiri, yureginizi ve Mehmet Beyin yorumunu..
Kurban Bayramınız mübarek ve kutlu olsun... Selam saygımla..
Mü’minin mesajı başlar Hira’dan Şirkin perdesini kaldır aradan Gâfil bilmese de bil ki, Yaradan Rahman’dır, Rahim’dir, TEK/BiR’dir oğul.
Bu gün okuduğum ve dinlediğim en güzel şiir diyeblirim... Nasihat niteliğinde manevi tarz bir şiir çalışması...Şiire harika yorumu ile hayat veren MEHMET NALBANT Hocamada ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum...Hak eden değeri alması dileğimle... Ben beş yıldız verdim gitti... ...*****.Günün yıldıza layık şiiri diyor, Ayakta alkişlıyorum... Kememinizin mürekkebi daim olması dileğimle... Kurban bayramınızı en içten dileklerimle tebrik eder,tüm islam alemine hayırlara vesile olması,barış ve kardeşleik duygularının pekişmesi ve daim olması dileğimle... saygılarımla..
mehmet ali unsal tarafından 10/16/2013 2:19:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle bu ŞAH/ESERE ses olduğum için kendimi bahtiyar hissediyorum. Her mısrası berceste ayırdetmek imkansız. Siz daha önce bir şiirim için dostlara güne düşecektir diye tahminde bulunmuştunuz. Şimdi sıra bende. Bu şiir güne yakışacaktır. Selam DUA ve Muhabbetle İyi bayramlar...
Mü’minin mesajı başlar Hira’dan Şirkin perdesini kaldır aradan Gâfil bilmese de bil ki, Yaradan Rahman’dır, Rahim’dir, TEK/BiR’dir oğul.
Çok güzel şiiriniz baştan sona doğrularla sıralanmış paha biçilmez bir öğüttür Rabbimiz bizlere ayrılan kısmetimizi almayı nasip etsin yüreğine sağlık muhteşemdi beğeni ve Selamlarımla hayırlı bayramlar dilerim
Evet müminin mesajı hira dan başlar "oku" diye ...Hamdolsun Rab bime ki, o mekanı görmeyi bana nasip etti... Gönülden her isteyene RAB bim nasip eylesin...
Kur an ehli bir insan ; Hani ,insanız ya , isyana dalacağı zaman kur anı kerim o kula şöyle seslenir..."ALLAHA kasem olsun ki, sen beni bu iş için ezber etmedin"...Ama ne var ki insanlar bu sesi duyamazlar, zaten duyacak olsa o anda ALLAH taaladan utancından ölürdü...
Kimi insan var ki hangi niyet ile kur anı okursan oku sorun yok der; Hayır efendim, insanları aldatmayın yok böyle birşey...Dünyalık işler için kur an okunursa o kur an yarın mahşer günü sizi yanında görmek istemeyecektir...Dünya da beni ne için okudun, burda ne bekliyorsun diyecektir...
İyi niyetle yapılan her işin karşılığı mutlaka ALLAH taala tarafından ahret günü verilecektir... Ancak, müslüman kardeşine nasihat eden, doğruyu söyleyen insanlara bu amelin mükafatı dünyada iken verilir...Bu mevzuya dokundum ki, yukarıdaki şiir takdir edilecek, nasihat babında selim bir şiirdir... Selamlar, saygılarımla....Bayramınız mübarek olsun üstadım....
Bu sayfalarda siir asilmasinin en güzel yanlarindan biri, altlarinda sizin yaptiginiz ders verir nitelikteki yorumlariniz. Siirlerimi tamamlar nitelikte âdeta.
Yapabilene, azami derecede dikkate edebilene helal olsun diyerek,
Gonulden kutluyorum siiri, yureginizi ve Mehmet Beyin yorumunu..
Kurban Bayramınız mübarek ve kutlu olsun...
Selam saygımla..