Kahretse de iblisi çıktığım her basamak Dünyevî heveslere direndim, aldırmadım. "Züldür" deyip gönlüme günahı kanıksamak Attığım adımlarda toz dahi kaldırmadım.
Halisti her niyetim; Yaradan buna tanık Gölgemde haz bulanı, yamacımdan itmedim. Namert mahkeme kursa, eller sansa da sanık Bilerek hiç kimseyi kırmadım, incitmedim.
Yanılıp baksam dahi alçaktan gelen sese Gönül gözümü asla hedeften ayırmadım. Bin tövbeyi yükleyip bazen tek bir nefese Muhasebe yaparken nefsimi kayırmadım.
Dünyevî Sultanlığın tahtına etmem tamah Kıyamete kurulu, çalacak bir gün O zil! Esirse gün geceme, varsın olmasın sabah Firdevstir bize konak; dünya geçici menzil...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GÖNÜL ADAMI.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GÖNÜL ADAMI.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçek bir gönül adamına yakışan bir şiir. Yazan gönül güzel olunca elbette ki şiirde muhteşem olacaktır.Mevla her daim gönlünün oldugu yerde olmanı ihsan etsin Mecit Kardeşim. Selam ve muhabbetle...
Tebrik ediyorum Mecit Bey Kardeşim. Kâmil insanda olması gerek vasıfları gayet güzel bir üslûp ile işlemişsiniz. Kaleminize zeval gelmesin. Sıhhatiniz daim, ömrünüz bereketli ola..
muhacir bozkurt tarafından 10/18/2013 11:54:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Offffffffffffff ki offfffffffffffffffffff!!!!! Bana göre "yılın şiiri" sayılabilecek ve özlediğimiz, beklediğimiz şairi anlatan şiirlerden bir şiir. Evet GÖNÜL ADAMI... Ne güzeldi... Alkış seslerim TOROSLARI delip mesafeleri kat etmekte... Tebrik ediyorum... Kalbî selâm ve saygılarımı sunuyorum.
kabul gördü, sorma diyorum.
beni aşar:))
daha sonra okuruz...
selam ve dua ile ağam...