Yalnızlığın kahrı büyük, gariplik boynu büker Her cân için bir fedâkâr, vefâkâr yâr gerekir. Yardan ırak düşen bedbaht, sabah aksam âh çeker Kem kelâm etmeden fîrar, dilde âyar gerekir.
Seyreyle şu kâinâtı, gör ne müthiş, mükemmel Eksik kalır teşekküre, her ibadet her amel Gâfil uzak tefekküre; utanmıyor müptezel Bunca nimet varken inkâr! İnsanda ar gerekir.
Derdi nimet olur kula; kul, gâye ne bir bilse Sırra kapı aralanır, Hakka boyun eğilse Çektikleri yüktür kalbe, aşk, ilâhi değilse İblisse insana hünkâr, kalbe mezar gerekir.
Amel kabı günah dolu bencileyin fakirin Geç anladım kıymetini müsbet olan fikirin Sanırdım ki sonu cennet her sûfinin, zâkirin Öğrendim ki usûlü var; sinede hâr gerekir.
İmân ile varır beşer itibara, onura Secdelerin izi düşer yüzlerdeki o nûra Ruh bedene üflenince say ki kalktık sahura Ecel her candan talepkâr; birgün iftar gerekir!
Mecit AKTÜRK
Dost kalemden inciler;
Bir gün gelir hitam bulur ömür denilen süre Uyanmadan uyanmalı üflenmeden ilk Sur’a Hakkın neyse göreceksin asla çekilmez kura Salih amellerle süslü nurlu defter gerekir...
Mehmet NALBANT (SAiRAGA)
***Sonsuz TESEKKÜRLERiMLE...***
TÜM DOSTLARIN MÜBAREK KURBAN BAYRAMINI KUTLAR, SAGLIK, HUZUR ve MUTLULUKLAR DiLERiM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BiRGÜN iFTAR GEREKiR!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BiRGÜN iFTAR GEREKiR!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün gelir hitam bulur ömür denilen süre Uyanmadan uyanmalı üflenmeden ilk Sur'a Hakkın neyse göreceksin asla çekilmez kura Salih amellerle süslü nurlu defter gerekir
Bayram da olsa güzel dörtlüklerden tetiklenmemek mümkün değil. Bu dörtlükten yeni bir şiir de çıkacak gibi... Bu vesile ile Mubarek kurban bayramını kutlar saglık ve huzurlu nice bayramları sevdiklerinle birlikte yaşamanı Cenab I Allahtan niyaz ederim.
İmân ile varır beşer itibara, onura Secdelerin izi düşer yüzlerdeki o nûra Ruh bedene üflenince say ki kalktık sahura Ecel her candan talepkâr; birgün iftar gerekir!
DOST GÖRMÜYEN GÖZLER NE BİLSİN GÜZELİ ONUN İÇİN KULAĞA HOŞ NAĞME LAZIM ÇENGİNİN Kİ GİBİ YÜREĞE İNMEYİNCE İHLAS SOYTARILIKTIR YERİ KUTLARIM NADİDE ESERİNİ KAL ESENLİK İÇİNDE...