Sipersiz yanılgıların zamanı Vakit geç! Karasal iklim canlılarının Havasal iklim canlılarına Fark attığı yerde başlıyor masal Düş değil! Gerçeğin kült yansıması…
Kamboçya’da değildi cesaretin zirvesi Gören göze bir sürümlük izdeydi mesafesi İki kıvılcım gözü temsil eder doğada Soğuk çeliğimsi bakışlar kitlenince hedefe, Dökülür senfoni… Sıcacıktır o kedi bakışların sahibi Bir ceylanın ürkekliğinde bir pumanın çevikliğinde gizlidir Bir çift gözdür karanlığın içinde Aydınlığı çağrıştırır. Zekanın çevik adımları dize gelir Keskin bakışlar birliktir Kainatta salımlanan…
Algıya açık görüşler yayılır doğada Bir leoparın menzilinde Karasal yaşantının en nadide anlarını soluyan Bir kıvraklık Birkaç çevik adım… Başka canlıların geride kalmasıdır Belki de tüm hadise Bir ağacın gölgesi Bir canlının zerresi dünyada… Ebedin, ezelle olan dansı Bir çift gözün doğayı keşfidir Bir kıvılcımın içinden çıkan kor misalidir bakışlar… En uzaktaki avı büyük bir iç görüyle sezer Nazenin bir edadır doğanın koynunda Bedeninde taşır Tanrıdan emanet renkleri Kadınsı çağrışımlara açık görüntüdür Kedilerin efendisi leopar…
Kıvraklığı, yırtıcı halleri resme dolar Görünen uysallık olsa da Başkadır resmin ardındaki hakikat Leoparın gözleri hükmeder Bazı karelerde geceye… Gözle görülmese de doğadaki denge Bilir canlıların tümü doğa ananın yasasını… Güçlü olan güçsüzü tutar çeker kuytuya Yürümez sıçrar aynı anda avına… Hakimdir O ana…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LEOPARIN GÖZLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LEOPARIN GÖZLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Leopar,harika bir hayvan! Onu anlatan şiir tam da leopara göre .Anlatımdaki akıcılık ve tutarlılık söz ustalıkları içindeki uyum usta kalemin gönüllere hediyesi olmuş. Teşekkür ederim saygılar.
Gerçeğin kül yansıması ve izmarit yanığı olmayan parmaklarda acının kırılması . Büyük balık küçük balığı yutar da, anlamaz küçük balık niye öldüğünü. Yürek sesiniz susmasın. Sevgiyle kalın.İyi bayramlar.