Gelecek nesillerin hakkı yok mu yazmaya Şiirler yetim kalmaz mutlak olur yazarı Kalemi kürek edip başlamışsın kazmaya Demek ki şairlerin çoktan hazır mezarı
Aşk şiiri kimsenin inhisarında olmaz Her gönül ayrı pınar coşup akar sel olur Hele de İlahi aşk yazmakla hitam bulmaz Şiirsiz kalan şair çiçeksiz bir dal olur...
Mehmet NALBANT (SAiRAGA)
Olur mu SAiRAGAM; ben böyle yazar mıyım Kalem haddini aşıp, kasım kasım kasılmış. Bir garip âvâreyim; Roma’da Sezar mıyım Bu saçmalık siteye ben uyurken asılmış.
Hem, zaten kolum kırık; tutamam kazma kürek Günümüzde kim kime belese mezar kazar? Mesajınız alındı; fazla söze ne gerek Tehdidinizden sonra, kalem artık zor yazar.
Tan doğarken farkettim; tam kaçarken durdurdum Kırdım kara kalemin acımadan ucunu. Öfkemi alamadım, dâr ağacı kurdurdum Ben affetmedim, lâkin, siz affedin suçunu.
Meydan hıncahınç dolu; suçlu dar bir kafeste Son kontrol de yapıldı; istemiyormuş imam Sehpaya tekme vurdum, kan kustu son nefeste Gözünüz aydın AĞAM; su an tüm işlem tamam.
Sizi üzen kim olsa dürerim defterini Âleme SULTAN olsa, bakmam itirazına Zincirlikuyu nerde bilirsiniz yerini Sizi de bekliyoruz cenaze namazına :))
Mecit AKTÜRK
Tam şiire başlarken mesajını okudum Baktım ki şair DOSTUM kalemini gömmekte Bıraktım şiirimi kefen bezi dokudum:)) İnanmaz şairaga hala şaka sanmakta
Sen o kaleme nasıl öyle kıyarsın Gardaş Suçun oldukça büyük hatta kamu davası Bir kalem ki yıllarca sana olmuşken sırdaş Mürekkebi hüzünlü yüreklerin devası
Hünerli kalemleri kırmak kolay mı sandın Bülbüller girmez olur gönül denilen bağa Hayranların duymasın Vallah topyekün yandın Topa tutarlar seni en başta Şairağa
Daha çok sitemim var ama yeter bu kadar Şiirim yarım kaldı her an kaçar ilhamım Ne kadar kızmışım ki içimi bastı keder Neyse bir kahve yaptı görünce bizim hanım:))
Mehmet NALBANT
Sır içinde sır saklı çözüldükçe dolaşan Efsunlanmış bir duygu, merkezinde "O" saklı Aslı, Kerem hikaye; olmamıştır ulaşan Duyguların yücesi çıldırtır her gün aklı.
Kimine; dağ deldirir, kimini çöle salar Ser-hattında gezdirir, sınırı yoktur aşan Gizlerine; taht kurmuş, maşukları oyalar Keremine ermeyen, çoktur ardında koşan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* HADDiNi BiLDiR ŞAiR!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* HADDiNi BiLDiR ŞAiR!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne Hüdai-Nazlıcan, ne Kerem ile Aslı Bendim sevdam uğruna mesken kuran dağlara. Ben ki; bir garip aşık; gönlü hep gamlı, yaslı. Damga vurmalı bu aşk; asırlara, çağlara.
Ar etsin, hicap duysun! Kalemler artık sussun Söylenecek ne varsa, ben yazdım; aşka dair. İnatla ısrar eden mürekkepler kan kussun İsyan eden kaleme haddini bildir şair!
Sustum ve cok guzelsin siir dedim.. Gonul dergahinda kalem sus pus kesilmedi ya.. Helal olsun.. :) Kutladim gonulden. Selam saygimla..
Ar etsin, hicap duysun! Kalemler artık sussun Söylenecek ne varsa, ben yazdım; aşka dair. İnatla ısrar eden mürekkepler kan kussun İsyan eden kaleme haddini bildir şair! _____________________________________ Gelecek nesillerin hakkı yok mu yazmaya Şiirler yetim kalmaz mutlak olur yazarı Kalemi kürek edip başlamışsın kazmaya Demek ki şairlerin çoktan hazır mezarı
Aşk şiiri kimsenin inhisarında olmaz Her gönül ayrı pınar coşup akar sel olur Hele de İlahi aşk yazmakla hitam bulmaz Şiirsiz kalan şair çiçeksiz bir dal olur...
Mecit Gardaşım sadece son dörtlüğün için yazdım. Yine kalem konuşmuş bize kutlamak düşer. Selam ve DUA ile...
Çok sevindim Gardaş kalemine sağlıklı uzun ömürler dilerim. Ben de bu arada şiirimi bitirmiş oldum. bu arada küstüm inan şiirine yorum yapmıştım baktın mı diger sitede ? şimdidien cumanı kutlar hayırlı geceler dilerim .
Tam şiire başlarken mesajını okudum Baktım ki şair DOSTUM kalemini gömmekte Bıraktım şiirimi kefen bezi dokudum:)) İnanmaz şairaga hala şaka sanmakta
Sen o kaleme nasıl öyle kıyarsın Gardaş Suçun oldukça büyük hatta kamu davası Bir kalem ki yıllarca sana olmuşken sırdaş Mürekkebi hüzünlü yüreklerin devası
Hünerli kalemleri kırmak kolay mı sandın Bülbüller girmez olur gönül denilen bağa Hayranların duymasın Vallah topyekün yandın Topa tutarlar seni en başta Şairağa
Daha çok sitemim var ama yeter bu kadar Şiirim yarım kaldı her an kaçar ilhamım Ne kadar kızmışım ki içimi bastı keder Neyse bir kahve yaptı görünce bizim hanım:))
Olur mu SAiRAGAM; ben böyle yazar miyim Kalem haddini asip, kasim kasim kasilmis. Bir garip âvâreyim; Roma'da Sezar miyim Bu sacmalik siteye ben uyurken asilmis.
Hem, zaten kolum kirik; tutamam kazma kürek Günümüzde kim kime belese mezar kazar? Mesajiniz alindi; fazla söze ne gerek Tehdidinizden sonra, kalem artik zor yazar :)))
Tan dogarken farkettim; tam kacarken durdurdum Kirdim kara kalemin acimadan ucunu. Öfkemi alamadim, dâr agaci kurdurdum Ben affetmedim, lâkin, siz affedin sucunu.
Meydan hincahinc dolu; suclu dar bir kafeste Son kontrol de yapildi; istemiyormus imam Sehpaya tekme vurdum, kan kustu son nefeste Gözünüz aydin AGAM; su an tüm islem tamam :))
Sizi üzen kim olsa dürerim defterini Âleme SULTAN olsa, bakmam itirazina Zincirlikuyu nerde biliyorsun yerini Sizi de bekliyoruz cenaze namazina :)))
Kim kime ilham kaynağı oluyor meçhul:)) bu arada küstüm inan şiirine dörtlükler yazdım başka bir sitede umarım inanıp küsmezsin:)) Yeni şiirinizi sabırsızlıkla bekliyorum inş.
Ar etsin, hicap duysun! Kalemler artık sussun Söylenecek ne varsa, ben yazdım; aşka dair. İnatla ısrar eden mürekkepler kan kussun İsyan eden kaleme haddini bildir şair!
şiirlerle varız şiirlerle olacağız ister kurguyla ister duyguyla dedim bende... birde kurguda olsa duygu kimin diye sordum... sonra yürekten kutladım değerli şairi saygılarımı bırakarak sayfaya gittim..
Sır içinde sır saklı çözüldükçe dolaşan Efsunlanmış bir duygu, merkezinde "O" saklı Aslı, Kerem hikaye; olmamıştır ulaşan Duyguların yücesi çıldırtır her gün aklı.
Kimine; dağ deldirir, kimini çöle salar Ser-hattında gezdirir, sınırı yoktur aşan Gizlerine; taht kurmuş, maşukları oyalar Keremine ermeyen, çoktur ardında koşan....şimdilik dedim
Değerli dost kardeşim esin oldun yine bizlere, aşka dair güzel bir eser okudum yüreğini kalemini kutladım.
Değerli dost nasılsa hurç'unda bütün efsunlu heceler dolu kalemde mahir olunca gönüle de ilhamını lütuf ediyorsa gerisi kıta kıta istiflemek hiç YORGUN ŞAİRİ düşünen yok bu kadar uzun şiiri nası okusun zaten taksitle alıyor nefesi.;)))
Ne deyim ki kısa günün kârı şapka çıkarıyorum, şimdiden yarini düşünüyorum. Muhbbetle saplık selametle kal.
Yorumunuzda daha ilk hecede "SIR"RI görünce, girdim SIR kapisindan iceriye.
O kapidan girince ilhamin renk tonu degisti.
Haliyle dizeler de degisti.
Sonuc;
Say Ki Bugün Son Günün
Niyettir asıl olan; akleden hedef koyar, Bakmaz yolun sonuna; yakını uzağına. Kim ki Hakka kulluktan sıdkı sıyırır, soyar Fazla sürmez düşmesi şeytanın tuzağına.
Ârif olan anlıyor; hilkat ne, hakikat ne Âlemin giz'lerini çözüyor birer birer. Gaflete dalan bilmez; inanç ne itikat ne Özünden uzaklaşır, şekilden şekle girer.
Elde ufak bir mumla girilmez dehlizlere Kasvetin karasını Allah sevgisi boğar. Gâye Hakka varmaksa, bak önünde izlere Ye'sin bittiği yerde her zaman umut doğar.
Düşündün mü arkadaş! Gurbetçi neden garip Neden VATAN denince, sıla burnunda tüter? Bilmek istersen şayet; hangi dertten muzdarip Yar toprağın bağrını, kim yatıyor bak, yeter.
Çok zor sanma cevabı; "gâye ne? " sorusunun Hiç korkma sağlam ise, ayak bastığın zemin. Yıldızlar rehberidir yolun en doğrusunun Kırılsa da da pusulan, limana varır gemin.
Koparılmış olsa da mâziyle olan bağın Işık tutsun Velîler, göstersin sana yolu. Kalbinde iman varsa sarsılmaz gönül dağın Bir dağ ki dağa zemin; Türkiyem, ANADOLU.
Bir yanda el uzatmış, "gel" ediyor Mevlanâ Sevgi katmış ununa, özenle yoguruyor. Allah'a giden yolda anlam katmış her âna "İlle de edep" demiş; edebe çağırıyor.
Öte yanda Yunus'uM, dilinde sarı çiçek Öz dermiş, bal eylemiş; sunmuş gönül kabından. Kilim sermiş kalplere; ilmek ilmek, saf ipek Edeb ile uyarmış, cehennem azabından.
Gir, tefekkür bâbından; geçsin hevâ, hevesin Dünya mü'mine zindan; sebebi var sürgünün. Bir bedeli olacak elbette her nefesin Üç günlük bu âlemde, say ki bugün son günün.
Mecit Aktürk
YARINKi siirimde hazir :))
Tesekkür eder, selam ve SAYGILARIMI SUNARIM Hülvani HOCAM...
"Simdilik" diye yazdiginiza göre, bu dizelerinizin devamini sayfanizda "böcegin yaninda" görürüz artik :))
Bir şeyler dönüyor ya bir türlü anlayamadım.İnceden inceye bir serzeniş, laf dokundurmalar. Moralinizi bozan bir şeyler mi oldu Mecit bey? Kaleminiz daim olsun. Takdir ve takip ettiğim şairlerden birisiniz. Sağlıcakla.
Bendim sevdam uğruna mesken kuran dağlara.
Ben ki; bir garip aşık; gönlü hep gamlı, yaslı.
Damga vurmalı bu aşk; asırlara, çağlara.
Ar etsin, hicap duysun! Kalemler artık sussun
Söylenecek ne varsa, ben yazdım; aşka dair.
İnatla ısrar eden mürekkepler kan kussun
İsyan eden kaleme haddini bildir şair!
Sustum ve cok guzelsin siir dedim..
Gonul dergahinda kalem sus pus kesilmedi ya.. Helal olsun.. :)
Kutladim gonulden.
Selam saygimla..