Hapsettim yüreğime acı veren adını Her dilime geldikçe, eziyorum... Bil, e mi? Mahşere dek dediğim aşkımın miâdını Gam seli yükseldikçe çiziyorum... Bil, e mi?
Deseler de kordur aşk; günbegün artan... azan Dindi kırgın gönlümde, artık esmiyor hazan Bir tek aynalar kaldı sürekli oyun bozan Baktıkça, gördüğüme kızıyorum... Bil, e mi?
Kâbus olup geceme, hep uykumu kaçırıp Ne geçti ki eline bana zehir içirip? Sayende saf sevgiyi kırk elekten geçirip Anlamlı bakışları süzüyorum... Bil, e mi?
Kokusu sinse dahi her köşeye bucağa Düşmem artık bir daha aşk denen o tuzağa Kim sevdadan söz etse kaçıyorum uzağa Tehlikeyi önceden seziyorum... Bil, e mi?
Sıktım dudaklarımı çıkmasın diye ismin Artık ne kalbimdesin ne hayalimde resmin Hatta... hatta öyle ki, seni anan her cismin Şeklini... şemâlini bozuyorum... Bil, e mi?
Güneş olsan istemem ufkumun sabahına Saydım senli yılları aşkımın günahına Aldırma sen yaş döken gözlerimin ah’ına Şimdi artık gülerek geziyorum... Bil, e mi?
Çektiğim çileleri hep hayıra yorarak Yaptım muhasebemi toplayıp... çıkararak Bu sana son mektubum; kalemimi kırarak Yüreğimden aşkını kazıyorum... Bil, e mi? Yüreğimden aşkını kazıyorum... Bil, e mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SON MEKTUP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SON MEKTUP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Mecit kardeşim yine yürek titreten bir şiir ve yorum, ben susuyorum sadece huşu ile dinliyor ve okuyorum. Ne yazsak gölgede kalır kalemin daim olsun Deniz hanım kardeşimin sesine yüreğine sağlık her iki dosta selam olsun.
selam ve dua ile