kovdum seni var git vuslatımdan aşk ve meşkin benim ki neyime var da git benden külliyen ıraklara derman olsan da yarama asla tene dokunma ruhuyla hak yola düşmüş olan gönüllere yar olmaz …
azarsa bırak ki azsın yaralarım koşuşturup da durma peşimden aşk perisi de olsan kalbim de var da sen git yoluna senden gelen en büyük haz ebedi aşkın yanın da bir toz bile olamaz ...
keşke bel bağlamasaydım o oynak ruhuna aptalca düşmeseydim o bencil cüruhuna bil ki kök bırakmazdım asla iblise “Azrail” varmamışken kanıma git buralar da durma …
vakit çok mu çok geç artık kahrımın taziyesi bile olamaz ahretimin gölgesinin tozlarına yalnız koy ki beni seyreyleyeyim şu rezil alemi belki nasip olur ayıkmak gurur kibri ile istemi olmayan bir nefis ve maddeyi hiç göremeyen gözlerimle …
vay ki vay bu sürgünlük değil asla sana hele hicran da hiç değil kurtuluşumun bayrağını taşıtıyorum sana birde imanımın bıçkınlığını algılarının en şeytani olduğu anda Mütenasiptir sana Koy beni nasibimle zira İtikat ehli bir gönül’ü “Rahman’a” taşımaktır dileğim …
bir daha bana kışşt dedirtme bir kanatlık uçuşunun zehrini sakın ola saçmayasın sağa sola git benden uzak ol istersen Gülşah ol ece ol ne istersen onu ol işte sen yeter ki ruhum da bir daha kışlama!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kışşt… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kışşt… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
azarsa bırak ki azsın yaralarım koşuşturup da durma peşimden aşk perisi de olsan kalbim de var da sen git yoluna senden gelen en büyük haz ebedi aşkın yanın da bir toz bile olamaz
Duygulu gönül sesinizi okumak çok güzeldi. Her şey istediğiniz gibi olsun efendim.Saygılar.
10 Ekim 2013 Perşembe 14:59:04 "sana bir daha kışşt dediğimde bir kanatlı uçuşun zehrini sakın ola saçmayasın sağa sola git benden uzak ol istersen “Gülşah” ol “ece” ol ne istersen onu ol işte sen yeter ki ruhum da bir daha kışlama!"
Büyük öfkeler büyük aşklara delalettir derler dost tıpkı bu şiirinizde olduğu gibi... Harikaydı.. Gönül dolusu tebriklerim ve saygımla...
Değerli kardeşim.çok güzel ve anlamlı bir şiirdi.insan bir kere sevdimi tam sevmek ve bir ömür boyu onunla yaşamak istiyor.ama günlerin getirdiği olumsuzluklar bu aşkı o hale getiriyorki,bazan ayrılmak zorunda kalıyor sevgililer.istemedende olsa çatır çatır ayrılıyor.çünkü artık araya bir daha kavuşulamayacak dikenli teller girdi.aşılması mümkün değil.Yapılması gereken işleri zamanında yapmak, daha sonra o işlerle ilgili karşılaşılabilecek zorluk ve sıkıntılarla karşı karşıya kalmamızı ortadan kaldırır .eğer bu işleri zamanında halledemezsek araya dikenli tellerde giriyor,kara çalılarda.bu sefer onsuz kalmayı hazmedmiyorsun.hazmedemezsen ne yapacan ,gönül kuşunu elinden kaçırdın. ama yinede pişmanlıklar var mutlaka bir nefes yoldaşlığı için onu istiyorsun ama bakalım gelecek mi?kutlarım şiiri,ni ve seni kardeşim.
kovdum seni var git vuslatımdan aşk ve meşkin benim ki neyime var da git benden külliyen ıraklara derman olsan da yarama asla tene dokunma ruhuyla hak yola düşmüş olan gönüllere yar olmaz … girişi ile şiir başkaydı... kutluyorum kaleminizi hocam saygılarımla
Bu harika gönül sesini biraz geç okuduğumdan dolayı mahcup olum, çok güzeldi duyguların dile gelmesi, kutluyor saygı selamlarımı sunuyorum size değerli hocam
Anlam dolu ustaca yazılmış mükemmel şiir okudum, kutluyorum usta kalemi yüreği Yüreğine kalemine sağlık, Yürek sesin hiç susmasın hocam ______________________________________________________Saygılar
bir kanatlı uçuşun zehrini sakın ola saçmayasın sağa sola git benden uzak ol istersen “Gülşah” ol “ece” ol ne istersen onu ol işte sen yeter ki ruhum da bir daha kışlama!
Gonulden tebriklerim bu guzel emeginize, yureginize Kadri bey. Selam saygimla..
vay ki vay bu sürgünlük değil asla sana hele hicran da hiç değil kurtuluşumun bayrağını taşıtıyorum sana birde imanımın bıçkınlığını algılarının en şeytani olduğu şu anda mütenasiptir sana İtikat ehli bir gönül-ü “Rahman’a” taşımaktır dileğim … kutluyorum üstadım, yürek sesin susmasın, selam ve saygılarımla.
sana bir daha kışşt dediğimde bir kanatlı uçuşun zehrini sakın ola saçmayasın sağa sola git benden uzak ol istersen “Gülşah” ol “ece” ol ne istersen onu ol işte sen yeter ki ruhum da bir daha kışlama!
sanki biraz sitem vardi amma tatliydi kutlarim kaleminizi
"sana bir daha kışşt dediğimde bir kanatlı uçuşun zehrini sakın ola saçmayasın sağa sola git benden uzak ol istersen “Gülşah” ol “ece” ol ne istersen onu ol işte sen yeter ki ruhum da bir daha kışlama!"
harikaydı dönüp bir daha okumalı diyorum tebrikler, tebrikler,,, saygılar...
İnsan hissettiği duyguları en güzel yazarak anlatır. Çünkü yazmak yaşamaktan doğar… Konuşarak ifade edemediklerimizin bahsinde yazmak imdadımıza yetişir. Ah bu gönül deltaları ahhhhhhhhhhhhhhhh.. Hissettiğimiz duygular, yaşadıklarımız, amaçlarımız, acılarımız bu vesile ile yazılarımız insanlığa ulaşır. Şair sevdiğinin duru güzelliğini, kalbini öyle mukaddes bir yerden seyrediyor ki kelimeler kifayetsizleşiyor. Sevgiliyi anlatmak için çıktığı bütün seyahatlerden eli boş dönüyor. Anlatamamanın bahsinde kıvranarak bambaşka sularda kulaçlar atar yüreğimiz. işte böylesi bir ahval ile şair kalemini konuşturmuş, yürekten tebrik ediyor.. iDRAK EDECEĞİMİZ YAKLAŞMAKTA OLAN KURBAN BAYRAMINIZI KUTLAR HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLERİM GARDAŞIM
Kırılmışlık sezdim şiirde dost..''ebedi aşkın yanın da bir toz bile olamaz''demişsiniz ben de diyorum ki;''Her güzel aşk ebedi aşktan kopmuş parça değil midir?'' Sitem de sevgidedir dedim tebrik ettim anlatımı duyguların sayfaya aktarılışını.Çok saygılarımla hocam..
vay ki vay bu sürgünlük değil asla sana hele hicran da hiç değil kurtuluşumun bayrağını taşıtıyorum sana birde imanımın bıçkınlığını algılarının en şeytani olduğu anda Mütenasiptir sana İtikat ehli bir gönül’ü “Rahman’a” taşımaktır dileğim …
sana bir daha kışşt dediğimde bir kanatlık uçuşun zehrini sakın ola saçmayasın sağa sola git benden uzak ol istersen Gülşah ol ece ol ne istersen onu ol işte sen yeter ki ruhum da bir daha kışlama!
Güzel dizeleri hazla okudum kaleminiz var olsun selamlar..........
sana bir daha kışşt dediğimde bir kanatlık uçuşun zehrini sakın ola saçmayasın sağa sola git benden uzak ol istersen Gülşah ol ece ol ne istersen onu ol işte sen yeter ki ruhum da bir daha kışlama!
çok anlamlı dizeler hele finale bayıldım değerli kalemin var olsun can dostum sevgiler saygılar