(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* EFENDiM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* EFENDiM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değer ki ne değer yani gerekten şiir yazmaya değer bir değer şiir de kalplere hitab ediyor adeta bir dünyevi dosta değil çok güzeldi yine dostum kıskanmadım bu kez :))
"Ân oluyor bir garip duyguya varıyorum; Ben bu sefil dünyada acep ne arıyorum?..."1939. demiş üstad.
yine demiş ki...
Çıbanımız çok derin, işletemez yakılar; Nerde bizim şarkılar, nerde öbür şarkılar? 1939
bazı mısralar var ki bu şiirde yakıyor bazı mısralar serinletiyor.. deliye olsak sual olmaz da hani az buçuk da olsa var...hesabın çetin olduğu an:
beni hakkımda şöyle güzel bir hüsni niyet besleyen bir mümin vardı, onun benim hakkımda düşündüklerinin de artı yönden bir katkısı olmalı bir daha bakın bakın sevap haneme belki bir şeyi gözden karçımışsınız derim meleklere...
Hakkımızda Mevlamız hayırlısını ve rızasını nasip etsin ağam.
İnsanı tanımak meziyet ister
Hem de tam isabet şaşmaz vurursun
Namlunun ucunu bize de göster
Hiciv yazmakla birlikte methiye yazmak da büyük hünerdir.
Ama bu şiirler ün'e düşer güne düşmez Mecit Gardaş:))
Selam ve Dua ile...