(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* YAZIK Ki! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* YAZIK Ki! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirdi. Seviyesini koruyan, hiciv olsa bile, eleştiri yapılsa bile asla değerinden bir şey kaybetmeyen kalemi kutlarım. Daim olsun Mecit bey kaleminiz ve gönül güzelliğiniz. Tebrik ederim. Sağlıcakla.
Hani klasik bir söz vardır ya "Şairlik budur işte" diye. Bu cümleyle başlamak istiyorum. Mecit Hocam ile yaklaşık 2 yılı aşkın bir zamandan beri Edebiyat defteri sayesinde tanışıyoruz. Bu defterin bana kazandırdığı nadir üstadlarımdan birisidir kendisi. Mecit hocam deyince benim aklıma gelen imaj hep "Yol gösterici, yapıcı, maneviyatı yüksek, eline kalemi aldı mı vay karşısında durabilenin haline" cinstendi. Kaleminden hiç beddua tarzı bir şiir okumamıştım bugüne kadar Allah var ya. Tabi şiiri okuyunca aklıma ilk gelen söz dilimden dökülüverdi. Dökülmez olaydı :)) Zira Mecit abinin ilham perileri zaten başının üzerinde tavafta olduklarından hemen bu şiiri döktürüvermiş dizelere:)) İşin şakası bir yana, hayatımda rastladığım "Rastladığım diyorum sadece sanal alemde tanışmışlığım var ancak onun gönlünün güzelliğini anlamak için şiirleri yeterli bence" en vefakar, en kadir şinast ve en "hazır kalem" insanlardan birisidir. Her seferinde yaptığı jestlerle beni utandırmasına rağmen ne kalın bir gönüm varmış ki hala kızarmıyor. Kendisine saygı ve selamlarımı sunuyo, bu güzel dizeleri müsade ederse Face'm de payşlaşmak istiyorum.
Allah'tan ki utanma parayla degil, SIRAYLA. Zirâ utanma SIRASI bana gecmis durumda :)
Gönül güzelliginiz sadece siirlerinizden degil, yorumlarinizdan da sayfalara yansiyor Hüdai'M.
Tesekkür ederim.
Ben eminim ki, dostluklari bizler gibi Samimi insanlar birbirlerini bazen uzun süre görmeseler de gönül köprüleri her Zaman Saglam ve karsilikli gidis gelislere aciktir.
Siirde bir iddiasi olmayan benim gibilerin en büyük serveti ve kazanci kurulabilecekleri ufak da olsa bir yer bulabilecekleri dostlarin gönülleri.
Girislerde pek zorluk cektigimiz söylenemez de, kalislar da problem var :)
Herseyin gönlünüzce olmasini diler, selam ve sevgilerimi sunarim...
Bu ASTIM sizi pencelerinin arasina almis görünüyor.
Herkesin degisik imtihanlari var. Sizin imtihaninizda bundan olsa gerek. Rabbim SABIR versin, beterinden saklasin, bir an önce de sagliginiza kavustursun.
Simdi bir de KISA giriyoruz ki, durum hic de ic acici degil. ASTIMI olanlar icin ANKARA'nin güzel bir yer olmadigini saniyorum. Herseyin basi saglik olduguna göre, mümkün olan en yakin zamanda sagliginiz icin cok daha ideal bir bölgeye hicret görünüyor.
Daim olsun Mecit bey kaleminiz ve gönül güzelliğiniz.
Tebrik ederim.
Sağlıcakla.