Bugün yine sen varsın kalemimin ucunda Mutlu mesûd günleri, yâdetme vakti bugün. Su gibi akmış zaman takvimin avucunda Tazelesin dizeler aşk ile akti bugün.
Endâmın olsa bile seni bana bağlayan Ruhunun güzelliği sevdamın tek sebebi. Sendin benimle gülen, benim ile ağlayan Aşkı tarife nâçâr gönlümün mürekkebi.
Râzıyken yıllar önce bir tatlı gülüşüne Her ânı, her anımı tebessümle süsledin. Hayâlimde sen vardın; bendim gelen düşüne Bu aşkın fidanını ben diktim, sen besledin.
Rakseden tek güzelsin gönlümün bahçesinde Seni düşünüp yazdım; aşka dair ne varsa... Bin öpücük sakladım, her harf her hecesinde Bil ki sebep sevdamız; mevsim hep yaz, baharsa.
Nihâyet bulduğunda birgün ömrün son demi Düştüğünde sessizce takvimlerden son yaprak Dualarınla dindir ruhumdaki elemi Mezarıma gel e mi? Sıkmasın kara toprak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BiRTANEM.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BiRTANEM.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte ben böylesi şiirlere bayılıyorum. Allah muhabbetinizi daim eylesin yavrularınızla bir ömür mutlu mesut hayat süresiniz İnşallah. ((Her çifte mutluluk bahşetsin, birbirinden ayırmasın Mevlam.)) Çok güzel bir şiir olmuş okunası. Duygular şahlanmış Sevgi seli çağlamış, çokda güzel olmuş. Yüreğinize emeginize sağlık, Allaha emanet olun .Saygılar....
GERÇEK BİR AŞKIN TERENNÜMLERİ NE GÜZEL BÖYLE AŞKLAR KALDIMI HALA DERCESİNE HAYAT BAĞINIZ HİÇ KOPMASIN MUTLULUKLAR DİLERİM ÖMÜR BOYU HER İKİNİZE SESLENDİRME VE ŞİİR ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI DUYGU DOLU TEBRİK EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE
((Her çifte mutluluk bahşetsin, birbirinden ayırmasın Mevlam.)) Çok güzel bir şiir olmuş okunası.
Duygular şahlanmış Sevgi seli çağlamış, çokda güzel olmuş. Yüreğinize emeginize sağlık,
Allaha emanet olun .Saygılar....