Ağlamak istiyorum, Keder denizinde boğulacak gibiyim Bir hüzün ki buram buram içimde Göz pınarlarım damlalar saklıyor yine Yine kendimden taşıyorum Sitemler büyütüyorum dallı budaklı Bir cefa ki dipsiz kuyulara sürükleniyorum Kahrımdan ölürcesine ağlamak istiyorum...
Bilmiyorum suçumu yalanlar içindeyim Yüreğimi kavuran bir sızıya mahkûm olmuşum Karanlık dehlizlere kapıldım gidiyorum Nedir bu anlamsız yürek yangınlarım Nedir önüne geçemediğim bu kör yanılgım Olmaz bir şey için asılırcasına iplere gerilmelerdeyim Bir çift söz etmiyorsun ya yakıyorsun ya sebebsiz bir cezada İçim bu acıda kanadıkça ağlamak istiyorum…
Uzak duruşların öyle ağır ki kaldıracak gücüm yok Varken birden böyle yok oluyorsun ya Ölmek inan bundan daha iyi Bir düşünsen bana yaptığın bu sesiz işkenceyi Bir düşünsen nelere katlandığımı Vazgeçmemek uğruna nelere boyun eğdiğimi Düşündükçe ağlamak istiyorum…
Dün baharı yasarken bugün kışlardayım Çünkü dün sen doluydum bu gün bomboşum Unutulmuş anımsanmalarda saklı kelimeler Kör kurşun gibi saplanıp kalıyor göğsüme Boğazımda bir şeyler düğümleniyor Düğümlendikçe ben ağlamak istiyorum…
Gözlerimde suskun hayalinle Bir yabancı gibisin Verdiğin selam bile ne kadar yalın Laf olsun diye söylenen sözlerdesin Yıldırımlar düşürüyor sevdamın renklerine Böylesi bir duygunun gölgesinde Boyun büküp çocuklar gibi ağlamak istiyorum… EMİNE USTA
(Degerli yorumu için Tayfun54 Bey’e en içinten tesekkurlerimle)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlamak istiyorum, Keder denizinde boğulacak gibiyim Bir hüzün ki buram buram içimde Göz pınarlarım damlalar saklıyor yine Yine kendimden taşıyorum Sitemler büyütüyorum dallı budaklı Bir cefa ki dipsiz kuyulara sürükleniyorum Kahrımdan ölürcesine ağlamak istiyorum...
//Ağlarım,ağlatamam,hissederim söyleyemem. Dili yok kalbimin ondan ne kadar bizarım. MEHMET AKİF ERSOY.//
//Ağlasam sesimi duyar mısınız? Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Göz yaşlarıma,ellerinizle. ORHAN VELİ KANIK.//
//Hüznümün virgülüsün, Bir gidensin, bir gelen Yıkabilsek aradaki duvarları, Ah ne olurdu sanki Hüznümün virgülü değil Noktası olabilsen. ORHAN VELİ KANIK//
Sade dille verilen anlatımla hüznü akıtmışsın dizelere şairem. Hüznün içindeki yürek sesiyle,sözüyle,fon müziği ile dokundu bu şiir bana.Hüznüme ektim bu şiiri.Tebriklerimle. Sevgi ve selamlarımla.