Sensiz gecen günlerin Telafisi yok ki gülsün yüzüm Yollarına bakmaktan yorulduğum gecelerdeyim Kör kuyulara akışların önünde Sürüklenip gidiyorum Sensizliğimin tesellisi de yok Bitsin çimdeki bu bitimsiz hasretin Ama yok ben yine yokluğunun içindeyim...
Yine şiirleri kurşuna dizercesine Sayfalara çalakalem sensizliğimi işliyorum Bütün kelimelerimin buz tuttuğu saatler çalarken Hayırsız bir düşten uyanıyorum Varlığından küçük bir işaret yok Fikrime sığmayan bir duygunun içinde Bomboş odalarda yokluğunu soluduğum sensin Simsiyahgeceler keserken sabahlara uzanan yolları Çaresiz bakınıyorum dört bir yanıma Sen yoksun, ben yoğum, biz yoğuz...
Sen şimdi benden çok uzaklarda Kim bilir hangi hangi yerde, hangi kollarda Gününü gün ediyorsun Bense kollarımda yalnızlığımı uyutmaya çalışıyorum Teslim etmişim gözlerimi gözyaşlarına Hüzünlü bir senfoni dillendikçe dilleniyor dilimde Aldığım her nefes zehir gibi ciğerlerimde Her şeye inat kanatlanmak istese de bu yüreğim yüreğine Sen yoksun, ben yoğum, biz yoğuz...
Yokluğunu hüzünlere katık ettiğim duygulardayım Gece kuşlarının sesinde ürküyorum Onların çığlığı ortak oluyor gecelerime İsyan bilmezken isyanlara daldığım anlardayım Biliyorum ki bir yıldırım düşüşüydü yaşadığımız Savrulduk birden hesabı olmayan bir yolculuğa Şimdi bomboş bir yok oluşun içinde kaybolmuşuz Gözle kaş arası bir hiçliğin içinde bakınıyorum Sen yoksun, ben yoğum biz yoğuz Sen ve ben bir hiç olmuşuz.... EMINEUSTA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TELAFISI YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TELAFISI YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensiz gecen günlerin Telafisi yok ki gülsün yüzüm Yollarına bakmaktan yorulduğum gecelerdeyim Kör kuyulara akışların önünde Sürüklenip gidiyorum Sensizliğimin tesellisi de yok Bitsin çimdeki bu bitimsiz hasretin Ama yok ben yine yokluğunun içindeyim...
Aldığım her nefes zehir gibi ciğerlerimde Her şeye inat kanatlanmak istese de bu yüreğim yüreğine Sen yoksun, ben yoğum, biz yoğuz... Sen ve ben bir hiç olmuşuz....
//Sen kaldın gide gide, Ben gittim kala kala. ÖZDEMİR ASAF//
//Anılarda bir tipi,umutlarda bir sis, ikisi de bizsiz,ikisi de isimsiz. ÖZDEMİR ASAF//
//Olan umudumuzla kalakalırız ortalıkta. Bizim bu insanca üzgünlüğümüz dillere destan. CEMAL SÜREYA//
//Şaşırtmayı severim biliyorsun Bu da sana son sürprizim olsun Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum Beni güzel hatırla Gidiyorum. ORHAN VELİ//
//Sonuçta gözyaşı da bir sudur.Ve bir gün kurur. KAHRAMAN TAZEOĞLU//
//Ne zaman mutlu olmaya kalksam otur diyor yalnızlığım otur. KÜÇÜK İSKENDER//
//Neden bazı kimselerin yokluğu,varlıklarında ummadığımız kadar Büyük bir boşluk bırakıyor içimizde. NAZAN BEKİROĞLU//
//Başkası olamadığım için kendimim Kendim olamadığım kadar sen'im.!... Sendeyim; Kendimde olmadığım kadar.!.. NEVİN AKBULUT//
//O kadar hayal ettim ki seni, Bir hayalden ibaretsin artık. VİCTOR HUGO//
//Yaşam koskoca bir incinme.BACHMANN//
Yüreğinde sevgi taşıyan her insanın bir yarısı hep hüzündür. "Yokluk" tek kelime,söylenişi ne kadar kolay..! Oysa taşıması o kadar zordur ki...Camdan,çatlayan,buğulanan,kırılan hassas yürekler taşıyoruz.Ne çok şey anlatmış yüreğin can Emine. Can Funda'nın sesindeki yakıcı tını ve fon müziği ile duygu doluydu. Kutluyorum.Sevgi ve selamlarımla.
Yokluğunu hüzünlere katık ettiğim duygulardayım Gece kuşlarının sesinde ürküyorum Onların çığlığı ortak oluyor gecelerime İsyan bilmezken isyanlara daldığım anlardayım Biliyorum ki bir yıldırım düşüşüydü yaşadığımız Savrulduk birden hesabı olmayan bir yolculuğa Şimdi bomboş bir yok oluşun içinde kaybolmuşuz Gözle kaş arası bir hiçliğin içinde bakınıyorum Sen yoksun, ben yoğum biz yoğuz Sen ve ben bir hiç olmuşuz....
cansın eminem... yüreğindeki sızyı hissettim....mısralarında nefes olmak keyifliydi can tanem küçük bir not:şiirin yazılı sunumu biraz resimle karışık olmuş can yeniden düzenlersen görüntüyü daha şık duracak bence:)
TELAFISI YOK
Sensiz gecen günlerin
Telafisi yok ki gülsün yüzüm
Yollarına bakmaktan yorulduğum gecelerdeyim
Kör kuyulara akışların önünde
Sürüklenip gidiyorum
Sensizliğimin tesellisi de yok
Bitsin çimdeki bu bitimsiz hasretin
Ama yok ben yine yokluğunun içindeyim...
Tebrikler Emine hanım. Şiir ve Yorum tam puan.