Ay ve yıldızlar sıcak olmasalardı Geceler sıcak olur muydu bu kadar? Ve gök yüzü bu kadar parlar mıydı? Asıl bulutlardır soğuk olan Çünkü onlardır ’Yağmurları’ taşıyan...
Ve ben sevgili her ağlamak istediğimde Bulutlar salıveriyor damlaları sessizce Tüm bu yağmurlar sanadır bu gece Gözlerim hiç olmadığı kadar buğulu Ve ellerim çok üşüyor sensizlikte Bakışlarımı delip geçiyor zaman Sen rahat uyu diye Tüm acıları kambur ettim yüreğime
Yitişler içinde konuşmayı unuttum Rengi bile aynı cümlelerin Ve yüreğim acılar içinde kıvranırken Sen uyanma diye kilit vurdum dilime Sustum, ölüyorum sessizce
Haberin olmadan göç ediyor hislerim Sen duyma diye içtendir haykırışlarım Acıyor canım, beni unutma diye Vedalar yazıyorum yağmurlara Her damlasında beni hatırla sevdiğim Beni hatırla, unutma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Uyurken Ben Ağlıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Uyurken Ben Ağlıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haberin olmadan göç ediyor hislerim Sen duyma diye içtendir haykırışlarım Acıyor canım, beni unutma diye Vedalar yazıyorum yağmurlara Her damlasında beni hatırla sevdiğim Beni hatırla, unutma...
gece gördüm ama tabir caizse gözden uyku akınca şiiri es geçme dedim...
bulutla özdeşleşmiş... bulut olup üşümüş bulut olup yağmur olup gözden yaş damlamış
ve sevmenin yüceliği... sen uyu gül yüreğinin tüm döküntülerini ben yüklenirim...
sevgi doluydu dizeler...
nicelerine saygılarımla