Hayat bir şehirden diğerine yoluculuğa benzer, hiç yaşanmamışları terk edip, yaşanacakları ümid ederek ...
Taşlar yağar efkârdan Sûr’dan üflenen kalın bir sestir Elveda Çığ düşerken üzerine Göçük altında hayallerin Kaçak bir umuda bağlıdır yaşam Yığılır kan kokan mürekkepli sayfalara Takati bir virgüle nokta koyamayan eller
Soğuk yüzlü sular, Çatırdayan sessizlik gibi şakaklarda Sol tarafı hep vurgun yiyen Aralıkta ocak gibi tüter yara Hele yaşamak! Dört mevsimde şubat kadar kısa
Ki bazen ağlamak, hiç dönmeyecek olana sunulan vefa.
Çay üzerinde tüten duman kadar hafiftir Kış ayında karın berraklığını anlatırken sobadaki çatırtılar Çatıda birikmiş bir avuç suyun Taşlara süzülen damlaları gibi saf ve narindir Sevgiliye, sevilenlere denilen içten bir merhaba
Güz mevsimi bilmedik özlemler taşır tatlı bir ezgi Güneşe dayanamayan buz gibi Çözülür için dışın efkârın Hele yaz mevsimi! Ah yaşamak! Bostanda cıvıldayan kuşlar Cennet kokan annelerin ayakları Başını yaslarken Firdevs’ten yemyeşil yastıklardan dizlerine…
Ki bazen ağlamak hibe edilen eşsiz bir umuttur, mutluluktur yaşayana…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sİy/ah Be/yaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sİy/ah Be/yaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en güzel 'çekip gidebilmenin' şarkısını adıyorum şiire şairin 'vefa'sını savunmasındaki endişe,heyecan,titrek ve tedirgin umudu, umutlu düşleri bana böyle söyletiyor.. 'Hayat bir şehirden diğerine yoluculuğa benzer, hiç yaşanmamışları terk edip, yaşanacakları ümid ederek2 ... ve her kent bazen umuttur bazen hüzündür değil mi.. haklısın şair kilometre levhaları bilir Bazen siy/ah bazen Be/yaz.dır hayat payımıza hep külrengi düşsede..ve biliyorum senin düşlerin dört mevsim rengarenk kır gibidir.. insan bunca hüzne,bostandaki cıvıl cıvıl kuşları nasıl anlatabilirki başka..sevgiler şaire..
Ustaca yazılmış Güzel şiir duygu yüklüydü üstad Yüreğine kalemine sağlık üstad Yürek sesin susmasın _________________________________________________________Saygılar
vet sevgili veys bende ağamaktan mutlu oluru Şöylki ağlayıca rahatları rahatlaakta mutluluktur. u günki şirin harikaydı olay anlaşılır ve edebi.Anneler hakındaki kıta ne kadar iünis ve vevalı biri olduğunu gösterir iyi gecler güzel yürekli çocuk
İsrafil'in düdüğündeki çığlıktan daha ağlaktı şiir ve bu gün okuduğum en iyilerdendi...Kimi zaman hatta çoğu zaman siyahla beyaza bulansa da duygular ,en koyu grilerde ağlatsa da şairleri ; bir birine en çok yakışan iki renk ve iki duygu vardı şiirde..Siyahla beyaz ve sevinçle hüzün...Yanı başındaki vefa ise olmazsa olmazlardandı..Belki de zıtlıkların bu uyumunun tek nedeniydi 'VEFA'....