Ve işte sustum! kesildi feryatlarımın sesi lal oldu kelimelerim kanayan alfabemde artık gözler dile geldi ey sevgili duy duyabilirsen beni!
Vefasız gidişlerin ardından armağanım olsun derin suskunluğum ve en büyük yıkılışımın sebebi sen /sin haberin olsun!
Sevginin enkazında ezildi kalbim toz dumana bulanmış bir halde duygularımsa kayıplarda bul bulabilirsen beni!
Ardından saldım sevdamın kırıntılarını gökyüzüne ılık rüzgarlarla savrulsunlar sana doğru diye kalmasın depreminden sonra yaşananların izi silinsin gidişinin karanlık cismi silinsin resimlere konan serçeler düşünme artık zamanın akıp gidişini ağlasın bulutlar benim için bir kereliğine sessizce olmasın yağmurun ey gökyüzü! öyle bir yağ ki üstüme iliklerime kadar ıslanayım
Ve bu sevdanın zerresi kalmasın bende yeniden doğsun güneşin sıcaklığı üzerime yeni bir benle tertemiz umutlar merhaba ey hayat!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merhaba Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merhaba Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Eyyy Hayat... Çok güzel bir şiirdi.Kalemine Gönlüne sağlık Enes... Elif hanım seslendirmede ilk olmasına(sizin deyiminizle) rağmen süperdii.. Nefesinize sağlık inşAllah....
zeynepp34 tarafından 9/15/2013 1:26:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzel bir şiirdi.Kalemine Gönlüne sağlık Enes...
Elif hanım seslendirmede ilk olmasına(sizin deyiminizle) rağmen süperdii..
Nefesinize sağlık inşAllah....
zeynepp34 tarafından 9/15/2013 1:26:46 AM zamanında düzenlenmiştir.