"Sus" ların dinleneceği vakit, Kelimelere aldanan gönül.... Ne lâl olmaya tâkatim kaldı, Ne dermanım kelâmımı saldı. Kurtul artık prangalardan, Esaretin acı yularından. Ya avazın çıkana kadar sus, Ya da benliğine sığmayan her şeyi kus... TÜLAY YILDIRIM EDE
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERZENİŞ - II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERZENİŞ - II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sus" ların dinleneceği vakit, Kelimelere aldanan gönül.... Ne lâl olmaya tâkatim kaldı, Ne dermanım kelâmımı saldı. Kurtul artık prangalardan, Esaretin acı yularından. Ya avazın çıkana kadar sus, Ya da benliğine sığmayan her şeyi kus...
tülay hanım bu güzel dizelerinizi kutlarım kaleminiz ve yüreğiniz daim olsun selam ve saygılar...
bilincinize sağlık, şiir kolay ortaya çıkan bir kurgu değildir şüphesiz. şiiri yazdıran bir duygu kompleksi oluyor genelde, yürek kabarıyor, ta ki ne zaman şiir sancılarından kurtulup birşeyler karalanmıştır, o vakit diner tüm çalkantılar. yalnız, belki ben gözden birşey kaçırıyorum, belki şuurum beni bu düşünceye sürükledi ama; şiirinizde biraz aşırıya kaçan kapalılık boy gösteriyor. D beyit geleneğiyle yazılmışa benziyor, güzel bir uyum içerisinde dizelenen satırlar beni biraz yordu aralarında beklediğim anlam bütünlüğünü göremeyince. Yıllar önce bi eleştirmen ağabeyden dinlemiştim; "şiirde aşırıya kaçan kapalılık sadece şiir sahibinin gözünde gerçek değerini bulur. yalnız umumun anlayamayacağı bir tarzda yazıldığı için genel anlamda başarılı bir şiir kategorisine giremez, demişti. tekrardan kaleminize sağlık, dediğim gibi belki yanılıyor olabilirim zira tek kişilik düşünebiliyorum :) kolay gelsin, uzattığım için kusura bakmayın :)
ben hiç hiç şair değilim, o kadar dikkate alınacak şeyler söylememişimdir ustalarımız karşısında. öğrendiğim küçük bir bilgiyi sizinle de paylaşmak istedim, bu. ben teşekkür ederim, kolay gelsin hayırlı günler :)
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Ben şair değilim. Acizane, gönlüme sığmayanlanları, kelâmımla buluşturuyorum sadece. Uyarınızı dikkate alacağım. Teşekkür ederim tekrar....