(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında üç nokta cümle sonuna konur ama şairem daha başta anlatmak istediği büyük kellamı az ve öz sözlerle anlatacağını ima eder gibi cümle başına koymuş üç noktayı. İyide yapmış hani, hoş dizelerdi. Kutluyorum usta kalemi...
Az, öz, buruk ve etkili bir anlatım.. Eylül'ün romantizmini yaşayanlar başka bir hüzün yüklenir, yer yer duygusal burukluk, ayrılık, ve bazen de anılara yolculuk; Alpay'ın "Eylülde gel" demesi gibi; Ancak bir de Eylülün postalları (!) altında kalanlar var ki, onların acısı esasen dünya durdukça dilden dile dolanacaktır... işte ben Eylül dnince o postallar aklıma gelir hep.. Teşekkürler kaleminize... Selam ve saygı ile...
yüreğine sağlık kardeşim.gönlünüzden süzülen bu damlalar eylülün hüznüyle birleşmiş ve çok güzel bir armoni oluşturmuşlar.kutlarım bu duygularınızdan ötürü sizi.
İNSANLAR Seviyorum insanları zaman zaman Bakıyorum yüreği güneş dolu alnı ak Biri var; Ne dilinde iğne ne avucunda taşlar Ne gözlerinde yalan Gerçekten insan! Gülüşleri gözyaşları sıcak Canımdan yakın, yıldızdan uzak Biri var... böyle biri var Ne güzel bu inanış, bu kutlu an! Seviyorum insanları ben her zaman. Halide Nusret Zorlutuna
Her şey yerli yerinde mevsime hazır doğa ama beklenen yok. Bir daha ki, Eylül' e beklenilenin gelmesi dileğiyle. Tebrikler, sevgilerimlee Nezahat' cım.
Asılıydı kararsız hüzünler
Sararmış,
Yüzsüz!
Geç kalmıştı yine
Eylülsüz beklediğim...
Kutladım güzel dizeleri,engün yüreğin var olsun.
Selamlar.