yol bitiyor sevgilim deniz geride kalıyor göğün yedinci katı ayaklarıma seriliyor her defasında yanın sekiz olmalı diyorum her defasında bir fazla
aramaya çıkmışken bu arada kutup yıldızını meteorlar düşüyor başıma yağmur öncesi kirleniyor gök maviye elveda kudurur sancı sonrası özgürlük intikama
ve sarsılır yer ayağım kayar yol ortası farklı mekanda farklı bir otağ burası göçünce dünya sağ elim venüs sol elim mars ara sıra güneş yüzün kararınca kana çalar, boşlukta duran hüzün
bunlar hayal sevgilim bakma ateşim yükselmiş yine hastayım ölüme beş kala sayıklamalarım yani hatayın içinden geçen, eşik ayak izleri belki gözlerimizin birbirinden gidişi belki de göğün katı yerin sarsılışı masada duran vazonun dağılışıdır suyun yerde kuruyuşu ve solmaz dediğimiz gülümüzdür
göğün sınırları genişliyor yar ölüm yine çalıyor gidiyorum kapıları kapanıyor gidiyorum özleyişim atardamarında kalıyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüksek Ateş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüksek Ateş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
önce yüregine saglık diyorum,,hayal kısmıda gerçek kısmıda çok anlamlıydı,çok benim dememek gerek aslında sahip olduklarımıza,kaybedince üzülmemek için,ancak bunu kaçımız yapabiliyoruzki,öyle binimsiyoruzki,gidişlerde yer gök çatırdıyor,sular kuruyor,güller soluyorölüm kapıları çalıyor ve hasret atardamar larda kalakalıyor öylece..harikaydınız sevgimle...
önce geçmiş olsun. sonra genç şairler yaşama katılmalı bence böyle arebesk sevgili ardından ağlayan şiirler içimi boğuyor. sizede yakıştıramıyorum. gençsiniz güçlüsünüz niye pes etmek niye sayıklamak niye hezeyan şiirde dahi yakıştıramıyorum tutup hayatın ucundan sirkelemelisiniz yaşam akmalı mısralarınızdan. hayat kurmalı hayat büyütmeli hayat onarmalınız. umuda yazmalısınız şiirlerinizi onurlu ekleyişlere.
böyle mısralar okumak istemiyorum kaleminden şimdi iş başına kaldır bu şiiri yerine umut dolu bir şeyler yaz. şaire ne yazacağı söylenir mi diye çıldıracaklar var biliyorum ama umrumda değil benim bildiğim şiirde olsa genç dimağlara umudu önermeliyiz duyarlılığı ve dünyanın farkına varmayı. dünya bir kişiden seven ve sevilenden müteşekkil değildir.
şair duruşuyla duyuşuyla yaşadığı topluma şekil veren ve şeklini yansıtan kişidir.
şiir için şiir mi asla. insan için varoluş için şiir.
ömür biter
yol bitmez
tebrik ederim...