Gel desem sana hayallerinle Bir ömür misafir olur musun kalbime? Hüzün yerine mutluluk aksın sözlerinden yar Bu denli aşkınla yanarken ben sende yok olayım Bırak da bu gece gözlerinin karasında kaybolayım Bu gece içimden geldiği gibi konuşayım sana İçimden geldiği gibi sesleneyim Bırak da bu geceyıldızlar benim için parlasın Her şeyi unutayım yanında Sonumuzun imkansızlığını düşünmeden Bana yaşattığın bir kaç günün ömrüm keyfine varsın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel Desem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel Desem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"imkansiz ask "denir bazen kavusmak hayaldir sevenlere bazen yillar bazen yollar bazen eller engeldir kavusmaya bir ômûr ayni yastiga bas koymaya ama yûrek engel tanimaz sevmenin engeli yoktur kavusamasa da sevenler iki yurek iki ayri bedende ayni sesle ayni sevda ile çarpmaya devam eder yurek seven yurege nakislanmistir akindan karasina tûm renkleri islenmistir bir kere en derinlere senede,hatta hayatta bir gun bile olsa ona sarilmak bir ômûr yeter sevene onu onsuz yasamak olsa bile kaderde kalan ômûr de.
kavusmaniz,bir ômrû paylasmaniz,hayallerinizin gerçek olmasi dileklerimle .kaleminiz daim olsun kardesim.saygilar.
şükür
sevdayı şiiri verene
tebrikler Şair