erimezmiş cemre o memba karken ısınıp yanarım yârim bakarken yazsa bile ferman durdurulmazım su gibi tenimden al leb akarken . atadan eşkalmış tek mirası zar sevmeyi tenbihler iştirasız ar nefes kesse pişman durdurulmazım namus meyânına iftira sızar . tan vaktine sor akşama çökerken yıldızlardı tesbih seni çekerken can çıkartsa iman durdurulmazım vuslata zaman var vakit çok erken . çiçek yağan bahçem açar filbahri dalga dalga yosun kokutur bahri devrandaysa seman durdurulmazım mecbura yazılır kâtibim cehri . hazzına doyulmaz türdeş ermenin lafına mı bakar yâr devşirmenin gelmiş kalbe mihman durdurulmazım kuraklık kuludur bu yeşermenin . vakit doldu yoksul gayri eğleşme çalılığı dolaş ite beleşme etmiş lütuf rahman durdurulmazım eyvallah edipte kula çiğleşme
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bağımsız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bağımsız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.Çok güzel ve yüreğinin derunundan çıkan harika bir şiirdi.Bazen kendini tenkit etmek,hatalarını kabul etmek bir zafer kazanmış gibi sevindirir insanı.çünkü,kabul edilen bir yanlışlık ,kazanılmış zafer gibidir. İnsan küçülmez ,aslında büyür maneviyat bakımından.suçu kendinde aramak çok büyük bir erdemdir.Neyzen tevfik şöyle diyor:Hayat, çatlak bardaktaki suya benzer.İçsen de tükenir içmesen de.Bu yüzden hayattan tat almaya bak.Çünkü yaşasan da bitecek yaşamasan da…Neyzen Tevfik Onun için hataları kabul edip bunlarla yüzleşip,pişmanlık duymak ve nadim olup bir daha bu hataları yapmamak,insanı büyük veballerden ve alınan kul haklarından korur.Bu konuda çok dikkatli davranmak gerekir kardeşim.tebrik edereim çok güzel bir otokritikti.kutluyor ve şiirini ayakta alkışlıyorum.
BİR UMUT
Yorgunsun,uzaklardan gelmişsin; Yitirmişsin neyin varsa birer birer. Bir sağlık,bir sevinç,bir umut... Onlar da neredeyse gitti gider.
Dost bildiğin insanların yüzleri Aynalar gibi kapkara. Suyu mu çekilmiş bulutların? Dönmüşsün kuruyan ırmaklara.
Taşlara düşen saat gibi, Ne artı, ne eksi. Bir sağlık,bir sevinç,bir umut Hikaye hepsi.
Alınacak çok şey çıkartılacak çok mana var şiirde.
Kutlarım.