(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dudağının yarısına göz yaşlarımı bağışlayayım vefa tamam.. ama kızıl güllere dalma, gül kurur kokusu yerinde durur yüreğinin sayfalarını açma koku dudaklarının tam ortasından vurur.. bak gecemize vurdumduymaz yıldızlar doğuyor kapa gözlerini a ğ l a m a . . .
Bu şiir... Nasıl demeli bilmem ki, takdir ve tebrik cümlesi olarak. Uzun zaman oldu böyle bir etkide kalmayalı... şiir yüzünden. Çok teşekkürler sayın şair. Sağlık, selamet, huzur dileklerimle.
Kardeşim ŞİİR yazmış..."Gövdesine kurt düşmüş hatıralar arasında, bunalmış yüreğimizin tozunu alan", belki tozunu atan bir şiir...Ama bitmiyor ki sıkıntı, artık ne unuttuğumuz ağlamaların rahatlığı ne de "vurdum duymaz yıldızlar" avutuyor gönlümüzü...Oysa "eski hikayeler" üzerine ehliyle bir yarenlik , nasıl da ferahlatırdı, şad ederdi, hayatın sayfaları arasında sıkışmış, bunalmış, kadit olmuş yüreğimizi...Nasip...
doğru.. fakat kimi zaman unutulmaya yüz tutmuş kitaplar yaprakları arasında kurutulmuş güller saklar.. yüreğimizin raflarının tozunu alırken kokusu yitmemiş sayfalar ellerimizle karşılaşır ve pembe dudakları dişlenmiş kadınlar acemiliğimizi hatırlatır..
.... o sayfaları aralamak yürek ister bazen bazen de birisi alıp eline bir bir çevirir sayfaları. ne demeli bilmemki ' şiir harika' kutlarım....
doğru.. fakat kimi zaman unutulmaya yüz tutmuş kitaplar yaprakları arasında kurutulmuş güller saklar.. yüreğimizin raflarının tozunu alırken kokusu yitmemiş sayfalar ellerimizle karşılaşır
çok süper olmuş...gerçekten....