Seni seviyorum dedi şair son kez bakarak sevdiğinin gözlerine nemli ve hüzün dolu bakışlar altında eziliyordu adeta çünkü bu son seni seviyorum deyişiydi bu son bakışıydı gözlerinin karasına elini uzattı şair sevdiğinin saçlarına doğru okşadı başını, başı eğik sevdiğinin sessizliğin hükmünde ikisi de gitmek istemiyordu aslında şair ama yenilmişti olumsuzluklarla dolu hayatına ümitsiz beklentilere dayanamamıştı daha fazla sustu gözlerini kapatarak çekti son kez sevdiğinin kokusunu içine nefes niyetine soludu ciğerlerini patlatırcasına döndü arkasını lal olmuş dili konuşamıyordu yavaş adımlarla uzaklaşırken sevdiğinden bir ses yükseldi göğün tepesine durrr!
Yaşlı gözlerle, arkası hala dönük şairin utanıyordu bakamazdı bir kez daha yüzüne sevdiğinin baksa gidemezdi bu defa korkuyordu kendinden dönemedi tekrar adımladı usulca bir ses daha yükseltti sevdiği durrr!
Bekle hayatımın katili diye mırıldandı tüm uzuvları buz tutmuştu sanki hissiz duygusuz kala kalmıştı oracıkta yürüdü sevdiği şaire doğru arkasında durarak dokunmak istedi dokunamadı cesaretsiz bırakılmıştı çünkü şairin son bakışında kalmıştı her şeyi ve dön bak gözlerime dedi sevdiği kalbinin atışları duyuluyordu yüreği ağzında titreyerek döndü ve başını eğdi bakmadan sevdiğine öylece kaldılar şair yere baktı sevdiği şaire yabancılaşmışlardı her şey bitmişti sanki efendim dedi harfleri yutarcasına sevdiği çantasını karıştırmaya başlamıştı bir şey arıyordu heyecanla düşürdü eline aldığı resmi eğildiler aynı anda şairin eli sevdiğinin eline değmişti ateş topu oldu sanki orası çektiler birden ikisi de aynı anda ellerini resimden al resmi!
Al ki senden bana hiçbir şey kalmasın al ki senin bu gidişini hiç unutmayayım al ki seni sevdiğim günleri unutayım diye haykırdı sevdiği yüzüne dili tutulmuş utanmıştı iki damla yaş gözlerinden aktı affet dercesine koşar adım uzaklaşırken sevdiği...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AMANSIZ GİDİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AMANSIZ GİDİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Al ki senden bana kalan hiçbir şey kalmasın al ki senin bu gidişini hiç unutmayayım al ki seni sevdiğim günleri unutayım diye haykırdı sevdiği yüzüne dili tutulmuş utanmıştı iki damla yaş gözlerinden aktı affet dercesine koşar adım uzaklaşırken sevdiği...
Duygu dolu şiir okudum yüreği kalemi selamlıyorum................
Güzel bir düzyazı... şiirdilinden uzak bir anlatım. -dı,di, bu kadar sık kullanıma girdiğinde di'li geçmiş zamana sıkıştırmak oluyor, o da paylaşılanı şiir ile düzyazı arasında bırakıyor. Ses ve kurugusu güzeldi.
çok teşekkür ederim güzel yorum için evet dediğiniz gibi ikisi bir arada gibi ama ben böyle sevdim bazen murtat olması güzel sanki sevgi selam dua ile...
Şiiriniz baştan sona duygu dolu, his dolu mana ve muhtevası gayet zengin..
Sade, duru ve yürekten nasıl sudur etti ise öylece yazılmış katkısız bir ifadeniz var.
Gönül tezgahında ördüğünüz kaneviçeleri çok güzel bir üslupla dile getirmişsiniz..
içli bir söyleyişin sesi, sözü ve soluğu olmuş ifadeleriniz..
Serbest tarzda yazdığınız şiirinizde duygular sonsuzluğa yelken açmış gibi...
Hasretle yanan ve buram buram özlem kokan bir yüreğin terennümü olmuş adeta..
Gönlünüzden nebean eden rengarenk duyguları çok ince bir gergef gibi işlemişiniz..
Her insanda bulunan, sevgiliye hasret kalmanın ve ayrılık acısını tatmanın hatıralarını canlandırıyor hafızalarda.
Sâfiyane söyleyişinizdeki billurlar ne güzel dile gelmiş..
Mısralarınız onun için berrak. Kendi nev-i şahsına münhasır bir şiir..
Böyle şiirleri yüreklerden fışkıran ve ince ince işlenmiş, bir dantela
ve bitmeyen bir hayat kaynağı olarak görüyorum..
son kez bakarak sevdiğinin gözlerine nemli ve hüzün dolu bakışlar altında eziliyordu adeta çünkü bu son seni seviyorum deyişiydi bu son bakışıydı gözlerinin karasına
derken...Ayrılık acısını kalbin taşıdığı ve taşıyacağı yükün büyüklüğü karşısında iki büklüm oluşunu resmetmişiniz adeta..
Sâfiyane söyleyişinizdeki billurlar ne güzel. Mısralarınız onun için berrak,sade ve duru bir su gibi..
tüm uzuvları buz tutmak, kalbinin atışlarını duymak, ümitsiz beklentilere dayanmak, sessizliğin hükmünde kalmak, hüzün dolu bakışlar altında ezilmek,
ifadeleriniz, çok yerinde ve orijinal ifadelerdir. Adeta billurlaşmış kelimeler..
Gönül dolusu sevgi ve hasret ibrişimiyle yoğrulmuş, saf temiz berrak ifadelerinizin gölgesi altında yeni şiirler sunmanız dileğiyle.. sevgi ve saygılarla...
Al ki senden bana kalan hiçbir şey kalmasın al ki senin bu gidişini hiç unutmayayım al ki seni sevdiğim günleri unutayım diye haykırdı sevdiği yüzüne dili tutulmuş utanmıştı iki damla yaş gözlerinden aktı affet dercesine koşar adım uzaklaşırken sevdiği...
Neden gitti ki üstadım, bu dünya' ya bir daha gelmeyeceğimize göre,seven sevdiğini ölse bırakmaz bence.