-“git” dedi, kadın: “bırak sararsın yapraklarım sessizce…” diyerek, sustu. (Sen zaten hiç gitmelere hayır dememiştin ki, Oysa rüzgârlar bir başka hışırdatırdı yaprakları, Senfonik uyumda akardı şelaleden su damlacıkları Şimdi sensiz her şey-hiçbir şeyken, Şelaleden atlıyor ölüme sanki su damlacıkları; Rüzgârlar bir başka vuruyor dallardaki asılı yapraklara, Anlasana sensiz her şey intiharda…)
—bir tek-sana varan yollar yankılı çığlıkta…
-“git” dedi, kadın: (Artık gözyaşlarıyla büyütemezdi o yapraklarını Bir bilseydin ne çok ihtiyacı vardı senli gelmelere Şimdi rüzgârlar bile esmiyor o yapraklara/esemiyor ki Sensiz su damlacıkları bile akmıyor/ çıkamıyorlar toprağın altından, Her şey biraz üşüyor biraz da ölü işte! Saklandıkça sevdalar, Anlamlara suç bulunuyor/ anlatamadıkları için sevgi sözcüklerine, Oysa hiçte alışık değildi öyle gitmelere aşk… İki kişilik gelmelere tamdı/birine fazla gelirdi… Ayrılık olurdu ki ) —son kez baktı kadın, yaşlı gözleriyle (Tıpkı ilk bakışmalardaki gibiydi… Sanki “gel” diyordu, Zaten adam gitmemişti, sadece gelemiyordu: çok seviyordu…)
Çok sonraları öğrendim/ meğerse aşk bir sözmüş yürekten söylenen… Kadınsa “git” demekle, ayrılığın şeytanına söylüyormuş sözlerini… Adamsa biliyormuş zaten… Çünkü sevmek sadece “gel “demekmiş… Sevdiğinle olabilmekmiş/ kullar arasından fark edilirmiş aşk…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılığın Şeytanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılığın Şeytanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadınsa “git” demekle, ayrılığın şeytanına söylüyormuş sözlerini… Adamsa biliyormuş zaten… Çünkü sevmek sadece “gel “demekmiş… .....................
Ah size ne diyeyim şimdi ben ...ne söyleyeyim ...hadi gel etkilenme esinlenme ... nasılda öğretiyorlar insana git gelleri acımasızca yıkıp geçip gidiyorlar aşk masum aşk saf aşk alaz yansın dursun kimin umurunda benimmm benim
tebrikler sevgili kardeşim
ahlaz tarafından 12/26/2007 5:08:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok sonraları öğrendim/ meğerse aşk bir sözmüş yürekten söylenen… Kadınsa “git” demekle, ayrılığın şeytanına söylüyormuş sözlerini… Adamsa biliyormuş zaten… Çünkü sevmek sadece “gel “demekmiş… Sevdiğinle olabilmekmiş/ kullar arasından fark edilirmiş aşk…
—bir tek-sana varan yollarda yaşanırmış aşk… ................. Dolu dolu. Kelimelerin valsi gibi. Duygulu, ders niteliğinde. Tebriklerimle dost.
Çok sonraları öğrendim/ meğerse aşk bir sözmüş yürekten söylenen… Kadınsa “git” demekle, ayrılığın şeytanına söylüyormuş sözlerini… Adamsa biliyormuş zaten… Çünkü sevmek sadece “gel “demekmiş… Sevdiğinle olabilmekmiş/ kullar arasından fark edilirmiş aşk…
güzel kelimeler, güzel bir yazıt oluşturmuş, tebrik ederim..
Adamsa biliyormuş zaten… Çünkü sevmek sadece “gel “demekmiş…
.....................
Ah size ne diyeyim şimdi ben ...ne söyleyeyim ...hadi gel etkilenme esinlenme ...
nasılda öğretiyorlar insana git gelleri acımasızca yıkıp geçip gidiyorlar
aşk masum
aşk saf
aşk alaz yansın dursun
kimin umurunda
benimmm
benim
tebrikler sevgili kardeşim
ahlaz tarafından 12/26/2007 5:08:42 PM zamanında düzenlenmiştir.