(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanan Kim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanan Kim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YANMAK...Görsel olarak tutuşmuşları söndürmek kolay malum da , iç alemlerdekileri ne yapacağız?Nasıl,kim tarafından,neyle,nerde...tutuşur bu yangınlar...? Kim döker bu benzinleri yüreklere..niçin döker..nasıl döker...? Kızıl gülün renginden mi alır,bülbülün yüreğindeki alev ateşini? Su nasıl yanar...nasıl tutuşur bu denizler...?Bülbüller ne zaman susacak...Yangınlar nasıl söner...Kim nedede söndürür yangınını..Gerçekten söner mi bu yangınlar...Çığlar altında kalsa da bedenler,sönmez yüreklerdeki yangınlar...Ebediyen de sönmeyecek bu yangınlar...Yanan yanana...nedendir ki,yangınlara itfaiyeler müdahale eder de,toplumda yanan yüreklerin binlercesi yanyana geçer de kimse birbirinin yangınını farketmez...Sahi yanan mı var?Yanan kim?Yangınların adresi malum da,sanırım herkes yangınından çok mutlu...Sönmesin yangınlarım içimde...Ben yangınlarımı seviyorum...Tebrikler...
şiir okumayı severim bir çok şiirde düşlerim şekil alır kendince .. ama sizin yazdıklarınız hariç tutuluyorum adeta ..beni yazıyor çünki ..vuruyor..vuruyor ki damardan .. mıhlıyor, alıyor içine şiir ..hadi çık çıkabilirsen ..
çok naif ve leziz bir şiir olmuş üstelik bazı dizelerde kelimeleri 2 anlamda kullanmak zenginlik ve derinlik katmış şiirin sürükleyici atmosferine
(gece gözlerime asılır hüzün) Sanırım şair burada aynı zamanda gözlerin esmer olduğunu betimliyor. gece hem zaman birimi hem de sıfat olarak kullanılmış. :) Çok güzeldi doğrusu
bu güzel dizelerinizi ve emeğinizi kutluyor başarı ve mutluluklar diliyorum
sevgilerimle
kardanadam tarafından 12/25/2007 10:29:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kendi hüzünlerimle karşılaşıyorum sayfanıza her uğrayışımda... Kanayan bir gül görüyorum, kömürle çizilen bir alın yazısı, gece gözlerde hüzün bakışlar... Bu ben miyim diyorum... Yalnız değilim demek ki...
Yorum bırakamasam da birkaç damla gözyaşımı bırakıyorum dizelerinize... Kabul ederseniz...